KudoZ home » English to Serbian » Bus/Financial

discounted cash flows

Serbian translation: Eskontovani neto-novčani tok, ...


22:20 May 22, 2003
English to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: discounted cash flows
financial and sensitivity analysis which might include calculations of discounted cash flows
xxxMina R.
Serbian translation:Eskontovani neto-novčani tok, ...
Explanation:
... tehnika procene investicije koja uzima u obzir različite vrednosti budućih prihoda u zavisnosti od toga kada će biti ostvareni."
Ovo je objašnjenje koje za 'discounted cash flow (DCF)' daje Biljana Simurdić u svom ekonomsko-finansijskom rečniku, izdanje EUROPANON CONSULTING, 2000. god.
I još na tu temu ima:
Discounted cash flow method - metod eskontovanja neto-novčanog toka/prinosni metod, metod utvrđivanja vrednosti novca koji će se dobiti iz investicije.
Pozdrav,
Dragica

--------------------------------------------------
Note added at 2003-06-02 06:23:03 (GMT)
--------------------------------------------------

Zaboravih da dam i prevod cele rečenice:
finansijska analiza i analiza osetljivosti koje mogu da obuhvate obračun eskontovanih neto-novčanih tokova
Selected response from:

miletic3
Grading comment
Hvala, na temeljnom odgovoru.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Eskontovani neto-novčani tok, ...miletic3
5... smanjenih gotovinskih tokovaMona76


  

Answers


8 days   confidence: Answerer confidence 5/5
... smanjenih gotovinskih tokova


Explanation:
discounted = smanjen, diskontiran
cash = gotovina
flow (in Finance) = tok, protok

'dicounted cash flows' =
'smanjeni gotovinski tokovi'

Hope this helps,
Mona

Mona76
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in MacedonianMacedonian

10 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Eskontovani neto-novčani tok, ...


Explanation:
... tehnika procene investicije koja uzima u obzir različite vrednosti budućih prihoda u zavisnosti od toga kada će biti ostvareni."
Ovo je objašnjenje koje za 'discounted cash flow (DCF)' daje Biljana Simurdić u svom ekonomsko-finansijskom rečniku, izdanje EUROPANON CONSULTING, 2000. god.
I još na tu temu ima:
Discounted cash flow method - metod eskontovanja neto-novčanog toka/prinosni metod, metod utvrđivanja vrednosti novca koji će se dobiti iz investicije.
Pozdrav,
Dragica

--------------------------------------------------
Note added at 2003-06-02 06:23:03 (GMT)
--------------------------------------------------

Zaboravih da dam i prevod cele rečenice:
finansijska analiza i analiza osetljivosti koje mogu da obuhvate obračun eskontovanih neto-novčanih tokova

miletic3
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in pair: 24
Grading comment
Hvala, na temeljnom odgovoru.