KudoZ home » English to Serbian » Bus/Financial

outstanding

Serbian translation: dionice u opticaju, emitovani akcijski kapital


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:oustanding shares
Serbian translation:dionice u opticaju, emitovani akcijski kapital
Entered by: miriana

11:07 Jan 24, 2004
English to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: outstanding
shares issued and outstanding
- item within the balance sheet -
miriana
Bosnia and Herzegovina
dionice u opticaju
Explanation:
...bio bi prijevod "outsanding shares", spanj. acciones in circulación (vidjeti npr. EURIDICAUTOM, ref 1.).

Primjeri:

MI Group BiH
... kupite dionice fonda. Dionice fonda nalaze u slobodnom opticaju na
SASE i trenutna cijena im je 0,42 KM. Naše dionice su dosad ...
www.mi-group.ba/mi-group/fond.htm - 51k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

Raiffeisen Brokers - Bosna i Hercegovina
... U FBiH trenutno su u opticaju jedino dionice a pored njih vrijednosni papiri
su i obveznice i druge prenosive isprave o investiranju. Šta je dionica? ...
www.rbr.ba/usluge/pitanja.asp - 12k - In cache - Gelijkwaardige pagina's


--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-24 16:19:32 (GMT)
--------------------------------------------------

Oprosti, malo sam pomijesala jezike. Umjesto \"acciones in circulación\" treba \"acciones En circulación\".

Sve najbolje,

Davorka
Selected response from:

Davorka Grgic
Grading comment
Hvala na pomoci, i hvala Tanji na dopuni.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3dionice u opticaju
Davorka Grgic
5 +2akcije u opticaju (emitovani akcijski kapital)Tanja Abramovic
5nepodmirenMarija Vujosevic Caric
5Neriješen,
Andjelo Miklic
4prodate dionicexxxNermina


  

Answers


59 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Neriješen,


Explanation:
Nenamiren, nenaplaćen, neispunje, neriješen, neizvršen, zaostao, otvoren...
Malo više konteksta ne bi nikome škodilo. Ovako, samo pretpostavljam. Moglo bi biti sve...

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-24 12:30:23 (GMT)
--------------------------------------------------

... započet a nedovršen...
... pokrenut, a neriješen...
Možda posao, predmet, problem, ...

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-24 12:32:50 (GMT)
--------------------------------------------------

.... u bilanci stanja.



Andjelo Miklic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 16

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
dionice u opticaju


Explanation:
...bio bi prijevod "outsanding shares", spanj. acciones in circulación (vidjeti npr. EURIDICAUTOM, ref 1.).

Primjeri:

MI Group BiH
... kupite dionice fonda. Dionice fonda nalaze u slobodnom opticaju na
SASE i trenutna cijena im je 0,42 KM. Naše dionice su dosad ...
www.mi-group.ba/mi-group/fond.htm - 51k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

Raiffeisen Brokers - Bosna i Hercegovina
... U FBiH trenutno su u opticaju jedino dionice a pored njih vrijednosni papiri
su i obveznice i druge prenosive isprave o investiranju. Šta je dionica? ...
www.rbr.ba/usluge/pitanja.asp - 12k - In cache - Gelijkwaardige pagina's


--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-24 16:19:32 (GMT)
--------------------------------------------------

Oprosti, malo sam pomijesala jezike. Umjesto \"acciones in circulación\" treba \"acciones En circulación\".

Sve najbolje,

Davorka


    Reference: http://europa.eu.int/eurodicautom/Controller
Davorka Grgic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SpanishSpanish
PRO pts in pair: 21
Grading comment
Hvala na pomoci, i hvala Tanji na dopuni.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tanja Abramovic: akcije
1 hr
  -> Naravno, Tanja. ja sam ne razmisljajuci upotrijebila hrv. rijec za "shares" ali ne i za outstanding - na hrv. bi bilo "dionice u optjecaju".

agree  IZIDA: consider Tanja's comment
2 hrs

agree  Natka
4 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
nepodmiren


Explanation:
nepodmireni dugovi, racuni...

Marija Vujosevic Caric
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SerbianSerbian
PRO pts in pair: 66

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
akcije u opticaju (emitovani akcijski kapital)


Explanation:
ovo je samo dopuna Davorkinog odgovora

Dobrivoje Milojevic, "Leksikon finansijskih trzista sa recnikom na srpskom, nemackom i engleskom jeziku":

outstanding shares (GB) - emitovani akcijski kapital / akcije u opticaju

takodje: issued share capital; issued (capital) stock, US; capital stock issued; outstanding (capital) stock, US

Ukupan broj emitovanih akcija plasiranih kod stanovnistva, od koga se odbija broj akcija koje je emitent otkupio. Treba da se uporedi s trzisnom kapitalizacijom imovine. Ukupna vrednost h. od vrednosti zasnovana je na tekucim trzisnim cenama akcija.

Tanja Abramovic
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in pair: 240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic
16 hrs
  -> Hvala, Davore.

agree  mita
1 day14 hrs
  -> Hvala.

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prodate dionice


Explanation:
issued (izdate)

outstanding shares (dionice u rukama investitora, kupaca dionica)

pogledaj link dolje


    Reference: http://www.investorwords.com/o3.htm#outstanding
xxxNermina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in pair: 11