ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Serbian » Business/Commerce (general)

cash flow

Serbian translation: Tok gotovine

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cash flow
Serbian translation:Tok gotovine

For term searches and specialty glossaries, please try the new GBK glossaries
19:55 Aug 13, 2009
English to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
Additional field(s): Finance (general)
English term or phrase: cash flow
Definition from PowerHomeBiz.com:
The actual movement of cash within a business; the analysis of how much cash is needed and when that money is required by a busi­ness within a period of time.

Example sentence(s):
  • Cash flow is essentially the movement of money into and out of your business; it's the cycle of cash inflows and cash outflows that determine your business' solvency. About.com: small business
  • Preparing a monthly cash flow forecast provides you with the opportunity to show dollar figures, representing revenues and expenses, in the month the business expects to collect and spend the cash. Canada business
  • The difference between the cash in- and out-flows within a given period indicates the net cash flow. When this net cash flow is added to or subtracted from opening bank balances, any likely short-term bank funding requirements can be ascertained. Planware.org
Glossary-building KudoZ




This question was created by:


This question is closed

Tok gotovine
Definition:
Токови готовине су приливи и одливи готовине и eвивалената готовине.
Selected response from:

Skobra
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of translations provided
5 +2Tok gotovineSkobra
5novčani tok
Natasha Jankovic


Discussion entries: 1





  

Translations offered


41 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
novčani tok


Definition from VEEDA-Regionalna agencija :
Jedna od mera vrednosti i rezultata poslovanja firme, koja se sastoji od neto prihoda posle oporezivanja, uvećanog za neopipljive rashode u odnosu na prihode, kao što su amortizacija i nadoknade za trošenje prirodnih bogatstava (nafta). Cash flow se obično iskazuje u monetarnim jedinicama po deonici. U našoj literaturi cash flow se naziva novčani tok.

Example sentence(s):
  • U sadašnjim uslovima tržišnog poslovanja u domenu mineralnog sektora, u različitim proizvodnim organizaciono-funkcionalnim jedinicama, veoma je bitna ekonomska ocena, praćenje novčanog toka i preduzimanje aktivnosti na njegovom poboljšanju u funkciji uspešnijeg poslovanja i profitabilnijeg rada. - Srpski citatni indeks  
  • Novčani tok je tabelarni prikaz priliva i odliva novca u određenom vremenskom periodu. Novčani tok ukazuje na likvidnost investitora u datom momentu. On obuhvata sve izdatke i prilive tokom veka poslovanja osim kamate i amortizacije - Biznis Plan  
  • Rezultat projekcije novčanih tokova je neto novčani tok nakon servisiranja dugova. Neto novčani tok nakon servisiranja dugova predstavlja razliku ukupnih priliva i ukupnih odliva novčanih sredstava iz poslovne, investicione i finansijske aktivnosti preduzeća. Novčani tokovi (prilivi i odlivi) po pojedinim godinama projekcije izvode se iz prethodno projektovanih bilansa uspeha i projektovanih pozicija bilansa stanja za svaku od godina projekcije. - Agencija za privatizaciju  
Natasha Jankovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

Votes in favor of/against selecting this as the best translation of the term asked
Yes  Ljiljana Lukan
1 hr
  -> Hvala!

No  Larisa Zlatic, Ph.D.: Mislim da se u Srbiji vise koristi 'tokovi gotovine'; pogledajte na 'google, i izaberite sajt .rs
6 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Tok gotovine


Definition from Međ. standardi fin. izveštavanja :
Токови готовине су приливи и одливи готовине и eвивалената готовине.

Example sentence(s):
  • Информације о токовима готовине ентитета корисне су у пружању основе корисницима финансијских извештаја за процењивање способности ентитета да генерише готовину и еквиваленте готовине, и потребе ентитета да користи те токове готовине. За економске одлуке које корисници доносе потребна је процена способности ентитета да генерише готовину и еквиваленте готовине, као и временски период и извесност њиховог генерисања. - Međ- standardi. fin. izveštavanja  

Explanation:
Iako su i novčani tok i tok gotovine odnosno gotovinski tok u potpunosti ispravni prevodi, Zakonom o računovodstvu donetim od strane Ministarstva finansija (maj 2006. godine) je usvojen termin tokovi gotovine. Jedan od obaveznih izvešataja koja preduzeća dostavljaju na kraju godine je i Izveštaj o tokovima gotovine.
Skobra
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

Votes in favor of/against selecting this as the best translation of the term asked
Yes  Larisa Zlatic, Ph.D.: ucestalije je 'tokovi gotovine'
4 hrs

Yes  Milan Djukić
3 days7 hrs




The glossary compiled from Glossary-building KudoZ is made available openly under the Creative Commons "By" license (v3.0). By submitting this form, you agree to make your contribution available to others under the terms of that license.
Creative Commons License