KudoZ home » English to Serbian » Chemistry; Chem Sci/Eng

rečenica

Serbian translation: jedinjenja alkil aril sulfonata (kalcijumova so)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Alkyl aryl sulphonate , compounds (Calcium salt)
Serbian translation:jedinjenja alkil aril sulfonata (kalcijumova so)
Entered by: V&M Stanković

13:21 Oct 25, 2006
English to Serbian translations [PRO]
Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: rečenica
U ovom tekstu ima jedna jedina rečenica u kojoj se spominje ta nesretna hemija.

Contains (Alkyl aryl sulphonate , compounds
(Calcium salt)).

Molim pomoć za cijelu rečenicu. Ovdje me i compounds zbunjuje...
Natasa Grubor
Bosnia and Herzegovina
v. dole
Explanation:
Contains (Alkyl aryl sulphonate , compounds (Calcium salt)) - Sadrži (alkil aril sulfonat, jedinjenja (kalcijumove soli))

ili, još bolje:

Contains (Alkyl aryl sulphonate , compounds (Calcium salt)) -Sadrži (jedinjenja alkil aril sulfonata (kalcijumove soli))

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2006-10-25 13:32:53 GMT)
--------------------------------------------------

Objašnjenje: ta jedinjenja su ustvari kalcijumove soli alkil aril sulfonata, a ne radi se o dva jedinjenja (alkil aril sulfonat i jedinjenja kalcijumove soli), pa bi se moglo prevesti i:
"Sadrži (kalcijumove soli alkil aril sulfonata)" - sve ove tri varijante su OK.
Selected response from:

V&M Stanković
Serbia
Grading comment
Vesna, kako da Vam dam bodove i za hemiju??
Puno hvala, nema šanse da bih se ispetljala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2v. dole
V&M Stanković
4 +1sadrzi alkil aril sulfonat i jedinjenja kalcijumove soli
Tamara Sinobad


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
sadrzi alkil aril sulfonat i jedinjenja kalcijumove soli


Explanation:
Sadrzi alkil aril sulfonat i jedinjenja kalcijumove soli.

Tamara Sinobad
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  V&M Stanković: ne radi se o dva jedinjenja (... i ...), već o "kalcijumovim solima alkil aril sulfonata"
7 mins

agree  vesnadrag
4 days

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
v. dole


Explanation:
Contains (Alkyl aryl sulphonate , compounds (Calcium salt)) - Sadrži (alkil aril sulfonat, jedinjenja (kalcijumove soli))

ili, još bolje:

Contains (Alkyl aryl sulphonate , compounds (Calcium salt)) -Sadrži (jedinjenja alkil aril sulfonata (kalcijumove soli))

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2006-10-25 13:32:53 GMT)
--------------------------------------------------

Objašnjenje: ta jedinjenja su ustvari kalcijumove soli alkil aril sulfonata, a ne radi se o dva jedinjenja (alkil aril sulfonat i jedinjenja kalcijumove soli), pa bi se moglo prevesti i:
"Sadrži (kalcijumove soli alkil aril sulfonata)" - sve ove tri varijante su OK.

V&M Stanković
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 112
Grading comment
Vesna, kako da Vam dam bodove i za hemiju??
Puno hvala, nema šanse da bih se ispetljala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.Đapo
47 mins
  -> hvala

agree  Veronica Prpic Uhing
7 hrs
  -> hvala