KudoZ home » English to Serbian » Chemistry; Chem Sci/Eng

PE, PP, silicones and P.T.F.E.

Serbian translation: polietilen, polipropilen, silikoni i teflon


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase: PE, PP, silicones and P.T.F.E.
Serbian translation:polietilen, polipropilen, silikoni i teflon
Entered by: Mira Stepanovic

14:19 Oct 31, 2006
English to Serbian translations [PRO]
Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: PE, PP, silicones and P.T.F.E.
Not suitable for PE, PP, silicones and P.T.F.E.

Radi se o super lepku, i naravno skracenice koje ne znam
Goran Tasic
Serbia
Polietilen, polipropilen, silikoni i teflon
Explanation:
Polyethylene, renamed poly(ethene), is a thermoplastic commodity heavily used in consumer products (over 60 million tons are produced worldwide every year). Its name originates from the monomer ethene, previously named ethylene, used to create the polymer.
In the polymer industry the name is sometimes shortened to PE, similar to how other polymers like polypropylene and polystyrene are shortened to PP and PS, respectively. In the United Kingdom the polymer is called polythene.

Polytetrafluoroethylene (PTFE) is a fluoropolymer discovered by Roy J. Plunkett (1910–1994) of DuPont in 1938.[1] It was introduced as a commercial product in 1946 and is generally known to the public by DuPont's brand name Teflon®.

Selected response from:

Bojan Kicurovski
Macedonia (FYROM)
Grading comment
Drage Kolege, kao prvo hvala vam svima na trudu i objasnjenju. Izabrao sam ovaj odgovor na osnovu konsultacije sa mojim klijentom u vezi teflon/polutetrafluoretilen. Posto se radi o reklamiranju super lepka, ja i moj klijent smo dosli do zakljucka da ce siroka masa vise razumeti rec teflon nego li PTFE. Nadam se da ce sve zainteresovane strane razumeti moj potez i da se niko nece uvrediti ovim mojim cinom. Hvala jos jednom na razumevanju.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2polietilen, polipropilen, silikoni i polutetrafluoretilen
V&M Stanković
5 +1Polietilen, polipropilen, silikoni i teflonBojan Kicurovski
5polythylene, polypropylene, polytetrafluoroethylene
Mira Stepanovic


Discussion entries: 1





  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
pe, pp, silicones and p.t.f.e.
Polietilen, polipropilen, silikoni i teflon


Explanation:
Polyethylene, renamed poly(ethene), is a thermoplastic commodity heavily used in consumer products (over 60 million tons are produced worldwide every year). Its name originates from the monomer ethene, previously named ethylene, used to create the polymer.
In the polymer industry the name is sometimes shortened to PE, similar to how other polymers like polypropylene and polystyrene are shortened to PP and PS, respectively. In the United Kingdom the polymer is called polythene.

Polytetrafluoroethylene (PTFE) is a fluoropolymer discovered by Roy J. Plunkett (1910–1994) of DuPont in 1938.[1] It was introduced as a commercial product in 1946 and is generally known to the public by DuPont's brand name Teflon®.




    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Polyethylene
    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/PTFE
Bojan Kicurovski
Macedonia (FYROM)
Works in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Drage Kolege, kao prvo hvala vam svima na trudu i objasnjenju. Izabrao sam ovaj odgovor na osnovu konsultacije sa mojim klijentom u vezi teflon/polutetrafluoretilen. Posto se radi o reklamiranju super lepka, ja i moj klijent smo dosli do zakljucka da ce siroka masa vise razumeti rec teflon nego li PTFE. Nadam se da ce sve zainteresovane strane razumeti moj potez i da se niko nece uvrediti ovim mojim cinom. Hvala jos jednom na razumevanju.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  vesnadrag
15 hrs
  -> hvala

22 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
pe, pp, silicones and p.t.f.e.
polietilen, polipropilen, silikoni i polutetrafluoretilen


Explanation:
PE - Polyethylene - polietilen
PP - Polypropylene - polipropilen
silicones - silikoni
PTFE - Polytetrafluoroethylene - politetrafluoretilen

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2006-10-31 14:49:29 GMT)
--------------------------------------------------

PTFE se često vrlo naziva i "teflon", što nije pravilno jer je to naziv samo jednog komercijalnog proizvoda od politetrafluoretilena:
"Teflon je zaštićena marka firme DuPont za politetrafluoretilen (PTFE)..."
(http://www.ktf-split.hr/glossary/hr_o.php?def=teflon)

V&M Stanković
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 112
Notes to answerer
Asker: Drage Kolege, kao prvo hvala vam svima na trudu i objasnjenju. Izabrao sam ovaj odgovor na osnovu konsultacije sa mojim klijentom u vezi teflon/polutetrafluoretilen. Posto se radi o reklamiranju super lepka, ja i moj klijent smo dosli do zakljucka da ce siroka masa vise razumeti rec teflon nego li PTFE. Nadam se da ce sve zainteresovane strane razumeti moj potez i da se niko nece uvrediti ovim mojim cinom. Hvala jos jednom na razumevanju.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronica Prpic Uhing: da polI
11 mins
  -> da, hvala, lapsus - treba: politetrafluoretilen

agree  Jelena Bubalo
8 hrs
  -> hvala

23 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
pe, pp, silicones and p.t.f.e.
polythylene, polypropylene, polytetrafluoroethylene


Explanation:
PE, PP, PTFE

--------------------------------------------------
Note added at 33 mins (2006-10-31 14:52:18 GMT)
--------------------------------------------------

ili: polietilen, polipropilen, polItetrafluoretilen


    Reference: http://cat.inist.fr/?aModele=afficheN&cpsidt=15525254
Mira Stepanovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 133
Notes to answerer
Asker:

Asker: Drage Kolege, kao prvo hvala vam svima na trudu i objasnjenju. Izabrao sam ovaj odgovor na osnovu konsultacije sa mojim klijentom u vezi teflon/polutetrafluoretilen. Posto se radi o reklamiranju super lepka, ja i moj klijent smo dosli do zakljucka da ce siroka masa vise razumeti rec teflon nego li PTFE. Nadam se da ce sve zainteresovane strane razumeti moj potez i da se niko nece uvrediti ovim mojim cinom. Hvala jos jednom na razumevanju.