KudoZ home » English to Serbian » Construction / Civil Engineering

push-fit system

Serbian translation: sistem sa kliznim sklopom


18:39 Aug 15, 2006
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: push-fit system
Nacin spajanja vodovodnih cevi
maximillian
Serbian translation:sistem sa kliznim sklopom
Explanation:
Objašnjenje za izraz "push-fit" – Rečnik mašinske tehnike, J.Milićević
Selected response from:

Predrag Loncar
Serbia
Grading comment
Hvala jos jednom!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2sistem utiskivanja cevi
Natasa Grubor
4sistem sa kliznim sklopom
Predrag Loncar


  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
sistem utiskivanja cevi


Explanation:
Kompletiran sistem za proizvodnju armiranih cevi omogućuje nam sopstvenu izradu oko 200m cevi na dan do prečnika 1,5 m i dužine do 3 m. Metodu utiskivanja prati sopstvena proizvodnja armirano betonskih cevi, marke betona 50, prečnika 1500 i 2000mm.

... Tunel ispod auto puta je potpuno probijen i izvodi se utiskivanje cevi. ...



    Reference: http://www.beoland.com/ostalo/skolektor.html
    Reference: http://www.planum.co.yu/materijali.htm
Natasa Grubor
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mira Stepanovic
43 mins
  -> hvala

agree  Jelena Bubalo
46 mins
  -> hvala

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sistem sa kliznim sklopom


Explanation:
Objašnjenje za izraz "push-fit" – Rečnik mašinske tehnike, J.Milićević

Predrag Loncar
Serbia
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala jos jednom!!