KudoZ home » English to Serbian » Construction / Civil Engineering

lost head nail

Serbian translation: ексер са упуштеном главом, ексер са малом главом


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:lost head nail
Serbian translation:ексер са упуштеном главом, ексер са малом главом
Entered by: Dragomir Perovic

17:21 Aug 29, 2006
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / tools
English term or phrase: lost head nail
tip eksera
maximillian
ексер са упуштеном главом, ексер саа малом главом
Explanation:
-
Selected response from:

Dragomir Perovic
Serbia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3ексер са упуштеном главом, ексер саа малом главом
Dragomir Perovic
4Bezglavi ekser
Goran Tasic


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Bezglavi ekser


Explanation:
To ti je ekser koji nema glavu ili kapu, tako da udaranjem ulazi u predmet (drvo na primer) ceo.

Goran Tasic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 40

6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
ексер са упуштеном главом, ексер саа малом главом


Explanation:
-

Dragomir Perovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  V&M Stanković: ekser sa malom glavom (Vukićević B, Građevinski rečnik)
36 mins

agree  Mira Stepanovic
1 hr

agree  Jelena Bubalo
3 hrs