KudoZ home » English to Serbian » Cooking / Culinary

Lacto-ovo-peche-vegetarian

Serbian translation: ovolaktopeskovegetarijanac


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:lacto-ovo-peche-vegetarian
Serbian translation:ovolaktopeskovegetarijanac
Entered by: Goran Tasic

13:06 Oct 29, 2007
English to Serbian translations [PRO]
Cooking / Culinary
English term or phrase: Lacto-ovo-peche-vegetarian
Lacto-ovo-peche-vegetarian: I eat milk products, eggs and fish, but no other animal-based products.
Goran Tasic
Serbia
ovolaktopeskovegetarijanac
Explanation:
Ovolaktovegetarijanci pored biljne hrane jedu jaja, mleko i mlečne proizvode.

Peskovegetarijanci uz biljnu hranu jedu i ribu. Kod nas je ovaj način ishrane tradicionalno poznat kao posna ishrana.

http://sr.wikipedia.org/wiki/Vegetarijanstvo
Selected response from:

Aleksandar Medić
Grading comment
Hvala, Aleksandre
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ovolaktopeskovegetarijanacAleksandar Medić
4pesko vegetarijanac
Ingrid Lovric
4nepotpuni vegetarijanac, nekompletni vegetarijanacxxxrivanov


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lacto-ovo-peche-vegetarian
nepotpuni vegetarijanac, nekompletni vegetarijanac


Explanation:
Neki me vegetarijanac moze demantovati, ali koliko znam po prodavnicama zdrave hrane, tako nekako ih zovu.

xxxrivanov
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
lacto-ovo-peche-vegetarian
ovolaktopeskovegetarijanac


Explanation:
Ovolaktovegetarijanci pored biljne hrane jedu jaja, mleko i mlečne proizvode.

Peskovegetarijanci uz biljnu hranu jedu i ribu. Kod nas je ovaj način ishrane tradicionalno poznat kao posna ishrana.

http://sr.wikipedia.org/wiki/Vegetarijanstvo

Aleksandar Medić
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala, Aleksandre

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sherefedin MUSTAFA
35 mins
  -> Hvala.

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lacto-ovo-peche-vegetarian
pesko vegetarijanac


Explanation:
Nutricionizam.com: VegetarijanstvoPesko- i polo-vegetarijanci, Pesko- jedu ribu, a polo- perutninu, ali izbjegavaju ostale ... Mlijeko i/ili jaja su na meniju (lakto - mlijeko; ovo - jaja). ...
www.nutricionizam.com/SP/b020205.htm - 25k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice

Nutricionizam.com: Smjerovi u prehraniVEGETARIJANSTVO. Društveni uplivi - moderno vegetarijanstvo. Poluvegetarijanci. Pesko- i polo- vegetarijanci. Lakto-ovo-vegetarijanci. Vegani. Frutarijanci ...
www.nutricionizam.com/SP/smjerovi.htm - 17k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice

MEDICINAR - 1.10. Dan vegetarijanaca - Stil života1. pesko- i –polo-vegetarijanci= pesko-jedu ribu, a polo-perutninu ali ... 2. lakto-ovo-vegetarijanci=mlijeko i jaja su na meniju ali isključuju svo meso i ...
medicinar.mef.hr/tekstovi.php?id=274 - 13k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice

Filolozi Online -> Vegetarijanac, Vegan Ili Mesojed?pa lakto-veg. koji jedu pored hrane biljnog porekla i mleko i mlechne proizvode, ... Postoje i pesko-vegeterijanci koji koriste mleko i mlechne proizvode, ...
z4.invisionfree.com/Filoloska/index.php?showtopic=1103&st=30 - 78k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice


Ingrid Lovric
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat