KudoZ home » English to Serbian » Cooking / Culinary

rocker knife

Serbian translation: zakrivljeni nož


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:rocker knife
Serbian translation:zakrivljeni nož
Entered by: Mira Stepanovic

21:48 Jan 10, 2008
English to Serbian translations [PRO]
Cooking / Culinary
English term or phrase: rocker knife
Noz sa lucnom ostricom, obicno za seckanje zelenisa.
maximillian
zakrivljeni nož
Explanation:
zakrivljeni nož (za sečenje povrća)



--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2008-01-11 10:04:22 GMT)
--------------------------------------------------

http://lifehacker.com/software/how-to/chop-vegetables-like-a...
http://www.foodnetwork.com/food/ck_dm_knife_skills/article/0...
Selected response from:

Mira Stepanovic
Serbia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zakrivljeni nož
Mira Stepanovic
4noz sa polukruznom ostricomxxxBoban
4nazubljeni nož
Saša Jovanović


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nazubljeni nož


Explanation:
označava jedino da je nož nazubljen

Saša Jovanović
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in GermanGerman

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zakrivljeni nož


Explanation:
zakrivljeni nož (za sečenje povrća)



--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2008-01-11 10:04:22 GMT)
--------------------------------------------------

http://lifehacker.com/software/how-to/chop-vegetables-like-a...
http://www.foodnetwork.com/food/ck_dm_knife_skills/article/0...

Mira Stepanovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
6 days

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
noz sa polukruznom ostricom


Explanation:
Noz polukruzne ostrice. Kod nas ga mozete naci u pekarama.

--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs (2008-01-11 17:09:26 GMT)
--------------------------------------------------

Ispravka, ne ostrica nego secivo.:)

xxxBoban
Native speaker of: Native in SerbianSerbian