KudoZ home » English to Serbian » Economics

Chicago Board of Trade

Serbian translation: CBOT


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Chicago Board of Trade
Serbian translation:CBOT
Entered by: Marina Jovanovic

01:03 May 24, 2005
English to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial - Economics
English term or phrase: Chicago Board of Trade
Radi se o finansijskoj instituciji, tj. berzi. Zanima me da li postoji neki prevod ili da ga prevodim bukvalno.
Marina Jovanovic
CBOT
Explanation:
Ne, nemojte prevoditi, ja vrlo cesto radim tekstove iz ove oblasti i u znanju mi je da se najcesce ostavlja skracenica CBOT i eventualno u zagradi originalni naziv (Chicago Board of Trade).

Chicago Board of Trade (CBOT)

Founded in 1848 with 82 original members, it had an active cash and forward contracting business at first. Although the records were destroyed in the fire of 1871, it is agreed that futures contracts were being traded there during the 1860s. Today, the CBOT is the largest exchange in the world. It is known for its grain, gold, and Treasury Bond futures, as well as options on T-Bond futures. The Chicago Board of Trade is located at 141 W. Jackson Blvd., Chicago, IL 60604.

... Na primer, jedan fju\cers ugovor kojim se trguje na CBOT (Chicago Board of
Trade) u osnovi ima desetostruku vrednost DJIA indeksa. ...
www.mi.sanu.ac.yu/seminars/ programs/seminar13.apr2004.htm -
... berzama: pirincac 4.68 c/lib CBOT, zito 315.25 Lstg/t CBOT, kukuruz 214.25
c/lib CBOT, ... coffee C 47.00 c/lib CSCE ( CSCE CBOT Chicago Board of Trade, ...
www.serbiafood.co.yu/arhiva/2002.htm - 201k

www.ftn.ns.ac.yu/english/studies/ specialistic/Investment%20Management.pdf -


... Cena kukuruza za isporuku u maju pala je za 2,75 centi, ili 1,3 posto, na CBOT
(Chicago Board of Trade), što je najniža cena od 15. februara do sada. ...
arhiva.glas-javnosti.co.yu/

Economy Forum powered by Ikonboard
... Smem li da preporucim da se svi zainteresovani upoznaju sa obrazovnim materijalom
na http://www.cbot.com/ npr http://www.cbot.com/investor/ Evo npr. ...
economy.co.yu/ucgi-bin/ printpage.cgi?forum=8&topic=15 - 6k -

Selected response from:

Rina LS
Serbia
Grading comment
Ipak sam ostavila u originalu i stavila objasnjenje u fusnoti. Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3CBOT
Rina LS
2 +1pogledaj komentar
Nedzad Selmanovic


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
chicago board of trade
CBOT


Explanation:
Ne, nemojte prevoditi, ja vrlo cesto radim tekstove iz ove oblasti i u znanju mi je da se najcesce ostavlja skracenica CBOT i eventualno u zagradi originalni naziv (Chicago Board of Trade).

Chicago Board of Trade (CBOT)

Founded in 1848 with 82 original members, it had an active cash and forward contracting business at first. Although the records were destroyed in the fire of 1871, it is agreed that futures contracts were being traded there during the 1860s. Today, the CBOT is the largest exchange in the world. It is known for its grain, gold, and Treasury Bond futures, as well as options on T-Bond futures. The Chicago Board of Trade is located at 141 W. Jackson Blvd., Chicago, IL 60604.

... Na primer, jedan fju\cers ugovor kojim se trguje na CBOT (Chicago Board of
Trade) u osnovi ima desetostruku vrednost DJIA indeksa. ...
www.mi.sanu.ac.yu/seminars/ programs/seminar13.apr2004.htm -
... berzama: pirincac 4.68 c/lib CBOT, zito 315.25 Lstg/t CBOT, kukuruz 214.25
c/lib CBOT, ... coffee C 47.00 c/lib CSCE ( CSCE CBOT Chicago Board of Trade, ...
www.serbiafood.co.yu/arhiva/2002.htm - 201k

www.ftn.ns.ac.yu/english/studies/ specialistic/Investment%20Management.pdf -


... Cena kukuruza za isporuku u maju pala je za 2,75 centi, ili 1,3 posto, na CBOT
(Chicago Board of Trade), što je najniža cena od 15. februara do sada. ...
arhiva.glas-javnosti.co.yu/

Economy Forum powered by Ikonboard
... Smem li da preporucim da se svi zainteresovani upoznaju sa obrazovnim materijalom
na http://www.cbot.com/ npr http://www.cbot.com/investor/ Evo npr. ...
economy.co.yu/ucgi-bin/ printpage.cgi?forum=8&topic=15 - 6k -



Rina LS
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 16
Grading comment
Ipak sam ostavila u originalu i stavila objasnjenje u fusnoti. Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  gordana djordjevic
6 hrs
  -> thanks,once again

agree  Marija Vujosevic Caric
7 hrs
  -> hvala lepo

agree  Ljiljana Malovic: da. ili, eventualno - ako bas zelite da budete precizni 100%, mozete koristiti fusnotu i u njoj navesti puni naziv i objasnjenje, uz napomenu 'prim. prev.' (primjedba prevodioca) ta mogucnost se cesto koristi (fusnote).
8 hrs
  -> da, fusnota moze, samo zavisi i o kakvom tekstu je rec, da li dozvoljava fusnote; zahvaljujem

23 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
chicago board of trade
pogledaj komentar


Explanation:
ako vec morate prevesti dati naziv, onda pokusajte sa
CIKASHKA TRGOVINSKA KOMORA ili
TRGOVINSKA KOMORA u CIKAGU

Sretno

Nedzad Selmanovic
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rina LS: slazem se, ako vec mora, ali mislim da ne bi trebalo
2 days5 hrs
  -> hvala.