KudoZ home » English to Serbian » Economics

vendor lock-in

Serbian translation: zavisnost od proizvođača


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:vendor lock-in
Serbian translation:zavisnost od proizvođača
Entered by: Milica Maravić

15:57 Apr 22, 2008
English to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial - Economics
English term or phrase: vendor lock-in
In economics, vendor lock-in makes a customer dependent on a vendor for products and services, unable to use another vendor without substantial switching costs.

razumem shta je ali ne znam koji je tachan termin na srpskom.
Milica Maravić
Serbia
zavisnost od proizvođača
Explanation:
ili potrošačka zavisnost od proizvođača. Ovo je samo predlog i nije zvaničan prevod za termin. Na nemačkom je ovaj termin tako preveden (Herstellerabhängigkeit) pa vam na osnovu toga dajem predlog.
Selected response from:

Goran Tasic
Serbia
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1zavisnost od proizvođača
Goran Tasic
3vezanost za prodavca (ili proizvođača)Bogdan Petrovic


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
zavisnost od proizvođača


Explanation:
ili potrošačka zavisnost od proizvođača. Ovo je samo predlog i nije zvaničan prevod za termin. Na nemačkom je ovaj termin tako preveden (Herstellerabhängigkeit) pa vam na osnovu toga dajem predlog.


    Reference: http://www.proz.com/?sp=gloss/term&id=1355977
Goran Tasic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 30

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero: potrošačka zavisnost od proizvođača
2 days7 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vezanost za prodavca (ili proizvođača)


Explanation:
to je takođe samo predlog - klijent je vezan za prodavca i ne može da se obrati drugom prodavcu bez značajnih troškova

Bogdan Petrovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 12