KudoZ home » English to Serbian » Education / Pedagogy

BA Honours degree

Serbian translation: BA diploma o visokoj skolskoj spremi sa specijalizacijom


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:BA Honours degree
Serbian translation:BA diploma o visokoj skolskoj spremi sa specijalizacijom
Entered by: Goran & Snežana Erdei

14:48 Apr 28, 2008
English to Serbian translations [PRO]
Social Sciences - Education / Pedagogy
English term or phrase: BA Honours degree
Šta bi kod nas bila BA Honours degree? Evo definicije koju smo pronašli.
honours degree - a university degree with honors
honours
academic degree, degree - an award conferred by a college or university signifying that the recipient has satisfactorily completed a course of study; "he earned his degree at Princeton summa cum laude"
first-class honours degree, first - an honours degree of the highest class
Goran & Snežana Erdei
Serbia
BA diploma o visokoj skolskoj spremi sa specijalizacijom
Explanation:
Pravni recnik-B. Vukicevic

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2008-04-28 15:07:18 GMT)
--------------------------------------------------

honours degree-diploma o visokoj skolskoj spremi sa specijalizacijom

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2008-04-28 15:10:45 GMT)
--------------------------------------------------

honours(pl)=univerzitetska odlikovanja, odlicna ocena na diplomskom ispitu

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-04-28 16:29:54 GMT)
--------------------------------------------------

http://en.wikipedia.org/wiki/Bachelor's_degree

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-04-28 16:32:35 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.buckingham.ac.uk/study/undergrad/degtypes.html#ba...
Selected response from:

Natasa Djurovic
Serbia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2Osnovne studije (počasna diploma)
vetime
3 +2BA diploma o visokoj skolskoj spremi sa specijalizacijom
Natasa Djurovic
4visokoškolska diploma sa počastima
Larisa Djuvelek-Ruggiero


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
BA ( honours degree )
Osnovne studije (počasna diploma)


Explanation:
BA se može ovde odnositi na studije prirodnih nauka ili filolopkih, ili umetnosti u kom slučaju se naslov prevodi kao:
Osnovne akademske studije (sa Počasnim uspehom)

ako se radi o tehničkom fakultetu onda se radi o diplomi koja po broju kredita ne odgovara stepenu BSc (Osnovne akademske studije sa Počasnim uspehom)

nadam se da sam uspela pomoći

vetime
Macedonia (FYROM)
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in AlbanianAlbanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Irena Vareskic
8 mins
  -> Hvala

agree  xxxKRAT
144 days

18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
ba honours degree
BA diploma o visokoj skolskoj spremi sa specijalizacijom


Explanation:
Pravni recnik-B. Vukicevic

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2008-04-28 15:07:18 GMT)
--------------------------------------------------

honours degree-diploma o visokoj skolskoj spremi sa specijalizacijom

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2008-04-28 15:10:45 GMT)
--------------------------------------------------

honours(pl)=univerzitetska odlikovanja, odlicna ocena na diplomskom ispitu

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-04-28 16:29:54 GMT)
--------------------------------------------------

http://en.wikipedia.org/wiki/Bachelor's_degree

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-04-28 16:32:35 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.buckingham.ac.uk/study/undergrad/degtypes.html#ba...

Natasa Djurovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milica Maravić
1 hr
  -> hvala

agree  xxxKRAT
144 days
  -> Thanks

1 day20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ba honours degree
visokoškolska diploma sa počastima


Explanation:
bachelors degree (BA)-visokoškolska diploma
with honors - (neko ko je diplomirao sa) sa počastima

--------------------------------------------------
Note added at 1 day21 hrs (2008-04-30 11:50:02 GMT)
--------------------------------------------------

14.6. Usvaja se Izvještaj Komisije za nostrifikaciju odnosno ekvivalenciju Diplome diplomiranog komunikologa sa počastima (klasa 2a) kandidatkinje Gorane Mlinarević, stečene na Univerzitetu Edith Cowan, Pert (Zapadna Australija).
14.4. Usvaja se Izvještaj Komisije za nostrifikaciju odnosno ekvivalenciju Bakalaureata nauka s počastima – Poslovne studije i matematika kandidata Adnana Gušića, stečene na Canterbury kršćanskom Koledžu Univerziteta u Kentu (Velika Britanija).
http://64.233.169.104/search?q=cache:FMfkuYNq0CsJ:www.unsa.b...


Larisa Djuvelek-Ruggiero
United States
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian