KudoZ home » English to Serbian » Electronics / Elect Eng

fuse box & consumer unit

Serbian translation: razvodna tabla


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:consumer unit
Serbian translation:razvodna tabla
Entered by: Branka Stankovic McCarthy

19:48 Aug 9, 2006
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: fuse box & consumer unit
Postoji li razlika izmedju ova dva termina na srpskom ili oba znace kutija sa osiguracima?

"In modern homes, there is a compact main switch and fuse box combined, known as a 'consumer unit'."
srkik
Serbia
consumer unit - razvodna tabla
Explanation:
Nisam strucna ali znam da se sada ugradjuju te razvodne table na kojima se nalaze automatski osiguraci a isto tako i glavni prekidac.
To zadnje cudo tehnike smo ugradili pre par godina i mnogo je bolje od starih kutija sa osiguracima na zavrtanje. :)

http://www.metalka-majur.com/proizvodi/razvodne-table/
Selected response from:

Branka Stankovic McCarthy
Serbia
Grading comment
Hvala svima na pomoci!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4consumer unit - razvodna tabla
Branka Stankovic McCarthy
4tabla/kutija sa osiguračima & potrošačka razvodna tabla (sa osiguračima i glavnim prekidačem)
V&M Stanković


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
consumer unit - razvodna tabla


Explanation:
Nisam strucna ali znam da se sada ugradjuju te razvodne table na kojima se nalaze automatski osiguraci a isto tako i glavni prekidac.
To zadnje cudo tehnike smo ugradili pre par godina i mnogo je bolje od starih kutija sa osiguracima na zavrtanje. :)

http://www.metalka-majur.com/proizvodi/razvodne-table/

Branka Stankovic McCarthy
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala svima na pomoci!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  V&M Stanković
15 mins
  -> hvala Vesna

agree  Jelena Bubalo
2 hrs
  -> hvala :)

agree  Tamara Sinobad
2 hrs
  -> hvala :)

agree  Gordana Smith
14 hrs
  -> opet hvala :)

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tabla/kutija sa osiguračima & potrošačka razvodna tabla (sa osiguračima i glavnim prekidačem)


Explanation:
Na osnovu opisa i slika (v. sajt Wikipedia i npr. METALKA MAJUR) može se zaključiti da je "consumer box" kod nas "razvodna tabla" (sa osiguračima). Moglo bi se dodati i "potrošačka", da bi se naglasilo da je na mreži iza strujomera, tj. da pripada elektronstalaciji u stanu potrošača. Mislim da su "fuse box", "consumer box" i "consumer unit" isto, a u vašem opisu se naglašava i da ta razvodna tabla sa osiguračima ima i glavni prekidač (main switch) kojim se isključuje kompletna mreža u stanu.



Crosby Intruder Alarms - Glossary of Electrical Terms:
Consumer unit
- Also known as a fusebox, consumer control unit or electricity control unit. A particular type of distribution board consisting of an assembly for the control and distribution of electricity, incorporating manual means for isolation of the incoming circuit and an assembly of one or more fuses, circuit-breakers, residual current devices or signalling and other devices.
(http://www.crosbyintruder.co.uk/default2.asp?mainFrame=http:...



Wikipedia:
Consumer unit
- A consumer unit is a box of fuses or breakers, usually arranged in a single row. This is unlike a distribution board which has multiple rows of fuses or breakers and usually serves two or more locations, which may be split phase, two phase, two phases taken from three phase), or three phases.
A consumer unit fitted with just fuses is often referred to as a "fuse box".
Modern consumer units usually use DIN-rail mount breakers.
The box pictured is a "Wylex standard" fitted with rewirable fuses. These boxes can also be fitted with cartridge fuses or miniature circuit breakers (MCBs). This type of consumer unit was very popular in Britain until 2001 when wiring regulations mandated residual current device (RCD) protection for sockets that could "reasonably be expected to" supply outdoor equipment (BS7671:2001, ISBN 0863413730). The Wylex design cannot have RCDs added.
(http://en.wikipedia.org/wiki/Consumer_unit)



“METALKA MAJUR” d.o.o.
RAZVODNE TABLE
...
Ugradnja u zid
Broj modula
automatskih osigurača: 4
...
05.66.81 – transparentna vrata"
(http://www.metalka-majur.com/proizvodi/razvodne-table/)



"PRAVILNIK O VRSTAMA RADOVA KOJI SE PREDUZIMAJU NA ODRŽAVANJU STAMBENE ZGRADE
... elektroinstalacija zgrade (na i od glavne razvodne table do razvodne table u stanu)..."
(http://www.vlada.cg.yu/files/1054109977.pdf)



"ELEKTROTEHNIČKI FAKULTET BANJALUKA
...
Planove instalacije osvetljenja i utičnica kao i jednopolnu šemu razvodne table u stanu,
...
Kompletan proračun vodova: za napajanje zgrade (od TS do KPO), mernog razvodnog ormana (KPO – MRO), razvodne table stana (MRO – RT) i svih strujnih kola u stanu..."
(http://energetika.etfbl.net/web/web-instalacije/instalacije-...

V&M Stanković
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 114
Notes to answerer
Asker: Hvala Vam na svim linkovima i predlozima.