KudoZ home » English to Serbian » Electronics / Elect Eng

exit leads on winding

Serbian translation: izvodi namotaja


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:exit leads on winding
Serbian translation:izvodi namotaja
Entered by: V&M Stanković

16:19 Mar 30, 2008
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / transformers
English term or phrase: exit leads on winding
Dakle sta su na namotajim Exit leads???
Hvala
vila82
izvodi namotaja
Explanation:
Lolić dr B, Rečnik savremene elektronike:
lead - izvod, izvoditi...


„UPUTSTVO ZA OPRAVKU TRANSFORMATORA
...
Kalemovi transformatora su pokriveni spolja epoksidnim kompaundom. Izvodi namotaja transformatora imaju slobodan izlaz za montažu.“
( http://412emvbeovoz.com/documents/Transformatori G77.pdf )
Selected response from:

V&M Stanković
Serbia
Grading comment
thanx
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3izvodi namotaja
V&M Stanković
3izlazne elektrode idu na namotaj
Szilas Cseh


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
izlazne elektrode idu na namotaj


Explanation:
bez dodatnog konteksta ovo je samo nagađanje

Szilas Cseh
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in SerbianSerbian

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
izvodi namotaja


Explanation:
Lolić dr B, Rečnik savremene elektronike:
lead - izvod, izvoditi...


„UPUTSTVO ZA OPRAVKU TRANSFORMATORA
...
Kalemovi transformatora su pokriveni spolja epoksidnim kompaundom. Izvodi namotaja transformatora imaju slobodan izlaz za montažu.“
( http://412emvbeovoz.com/documents/Transformatori G77.pdf )

V&M Stanković
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 114
Grading comment
thanx

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxKale75: slazem se...umalo da dam isti prijedlog :)
1 min
  -> hvala

agree  Natasa Djurovic
5 hrs
  -> hvala

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
20 hrs
  -> hvala