KudoZ home » English to Serbian » Electronics / Elect Eng

continuously transposed conductors

Serbian translation: kontinualno transponovani vodovi/provodnici


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:continuously transposed conductors
Serbian translation:kontinualno transponovani vodovi/provodnici
Entered by: V&M Stanković

06:51 Mar 31, 2008
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / power transformers
English term or phrase: continuously transposed conductors
regular strands and non-bonded CTCs (continuously transposed conductors)

kod energetskih transformatora
vila82
kontinualno transponovani vodovi/provodnici
Explanation:
SVEUČILIŠTE U ZAGREBU - FAKULTET ELEKTROTEHNIKE I RAČUNARSTVA
...
Mjere smanjenja gubitaka ovise od transformatora do transformatora. Od najčešćih mjera za smanjenje dodatnih gubitaka u namotu su korištenje transponiranih vodiča, većeg broja paralelnih vodiča te preplitanjem paralelnih vodiča.
( www.fer.hr/_download/repository/KDI_Janić )


IEEE - Hrvatska sekcija
Magnetska polja i gubici u transformatoru
...
Mjere za smanjenje dodatnih gubitaka (elektromagnetski zaslon, magnetski zaslon, nemagnetski materijali, transponirani vodič)
(http://www.ieee.hr/poslijediplomski/specijalisticki_studij/t... )


Elektrotehnički fakultet, Univerzitet u Beogradu / Normativna akta
EG3EES Elementi elektroenergetskog sistema V: 2+2+0
...
Aktivna otpornost, podužna induktivnost jednostrukih i dvostrukih trofaznih vodova sa i bez transpozicije faznih provodnika.
( http://docs.etf.bg.ac.yu/programi/Programi_3godinaEG_srpski.... )


ELEKTRONSKI FAKULTET U NIŠU
...
Detaljno su izloženi postupci za proračun induktivnosti i kapacitivnosti za različite konstrukcije vodova. Razmatrani su simetrični i nesimetrični vodovi kod kojih se vrši transpozicija, kao i vodovi sa povodnicima u snopu i dvostruki vodovi.
(http://209.85.129.104/search?q=cache:hICOPxMZ9aMJ:promise.el...|lang_sr|lang_sl )
Selected response from:

V&M Stanković
Serbia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3kontinualno transponovani vodovi/provodnici
V&M Stanković
3transponirani (isprepleteni) vodičiDinap


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
kontinualno transponovani vodovi/provodnici


Explanation:
SVEUČILIŠTE U ZAGREBU - FAKULTET ELEKTROTEHNIKE I RAČUNARSTVA
...
Mjere smanjenja gubitaka ovise od transformatora do transformatora. Od najčešćih mjera za smanjenje dodatnih gubitaka u namotu su korištenje transponiranih vodiča, većeg broja paralelnih vodiča te preplitanjem paralelnih vodiča.
( www.fer.hr/_download/repository/KDI_Janić )


IEEE - Hrvatska sekcija
Magnetska polja i gubici u transformatoru
...
Mjere za smanjenje dodatnih gubitaka (elektromagnetski zaslon, magnetski zaslon, nemagnetski materijali, transponirani vodič)
(http://www.ieee.hr/poslijediplomski/specijalisticki_studij/t... )


Elektrotehnički fakultet, Univerzitet u Beogradu / Normativna akta
EG3EES Elementi elektroenergetskog sistema V: 2+2+0
...
Aktivna otpornost, podužna induktivnost jednostrukih i dvostrukih trofaznih vodova sa i bez transpozicije faznih provodnika.
( http://docs.etf.bg.ac.yu/programi/Programi_3godinaEG_srpski.... )


ELEKTRONSKI FAKULTET U NIŠU
...
Detaljno su izloženi postupci za proračun induktivnosti i kapacitivnosti za različite konstrukcije vodova. Razmatrani su simetrični i nesimetrični vodovi kod kojih se vrši transpozicija, kao i vodovi sa povodnicima u snopu i dvostruki vodovi.
(http://209.85.129.104/search?q=cache:hICOPxMZ9aMJ:promise.el...|lang_sr|lang_sl )

V&M Stanković
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 114
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natasa Djurovic
17 mins
  -> hvala

agree  Irina Stevanovic
29 mins
  -> hvala

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
5 hrs
  -> hvala

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
transponirani (isprepleteni) vodiči


Explanation:
Prijedlog


    Reference: http://www.fer.hr/_download/repository/EMEP_TR_1.pdf
Dinap
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian