KudoZ home » English to Serbian » Electronics / Elect Eng

Extrusion - blow Moulding Machine

Serbian translation: mašina za livenje pod pritiskom i oblikovanje duvanjem


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:extrusion - blow moulding machine
Serbian translation:mašina za livenje pod pritiskom i oblikovanje duvanjem
Entered by: Mira Stepanovic

08:41 Apr 3, 2008
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / engineering
English term or phrase: Extrusion - blow Moulding Machine
Ovo je neka vrsta duvaljke za oblikovanje plastike. Kako da prevedem?
zoe1
mašina za livenje pod pritiskom i oblikovanje duvanjem
Explanation:
extruding machine - ekstruder, presa za livenje pod pritiskom, ref. Hemijsko-tehnološki rečnik A. Mihailidi

blow molding - oblikovanje duvanjem
Selected response from:

Mira Stepanovic
Serbia
Grading comment
Hvala Miro!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2mašina (alat) za livenje i ekstruziono duvanje
Sofijana Stamenkovic
4 +1mašina za livenje pod pritiskom i oblikovanje duvanjem
Mira Stepanovic
4 +1mašina za livenje duvanjem
Slobodan Jovanovic
4masina za izradu profila istiskivanjem i duvanjem
Natasa Djurovic


Discussion entries: 4





  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
extrusion - blow moulding machine
mašina (alat) za livenje i ekstruziono duvanje


Explanation:
"...postupci: ekstrudiranje, livenje pod pritiskom i ekstruziono duvanje.."


    Reference: http://www.maskv.edu.yu/web/srpski/Katedre/ProTeh/ALATI/alat...
Sofijana Stamenkovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 76

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  vetime
2 hrs
  -> hvala

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
3 days4 hrs

57 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
extrusion - blow moulding machine
masina za izradu profila istiskivanjem i duvanjem


Explanation:
moulding machines= masine za izradu profila ili profilaciju
extrusion= istiskivanje (ekstruzija)
Gradjevinski recnik B.Vukicevic

Natasa Djurovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 16

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
extrusion - blow moulding machine
mašina za livenje pod pritiskom i oblikovanje duvanjem


Explanation:
extruding machine - ekstruder, presa za livenje pod pritiskom, ref. Hemijsko-tehnološki rečnik A. Mihailidi

blow molding - oblikovanje duvanjem

Mira Stepanovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 92
Grading comment
Hvala Miro!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
3 days3 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
extrusion - blow moulding machine
mašina za livenje duvanjem


Explanation:
Ovo bi mogla biti mašina za izradu plastične ambalaže (npr. PET boce) gde se mašina puni tzv. epruvetama od plastične mase koje se pri zadanoj temperaturi u kalupu oblikuju duvanjem vazduha. Za razliku od ovih mašina poszoje i "Injection-blow nachines" koje se koriste za izradu obuće od plastičnih masa ili gume brizganjem mase u kalupe.

Slobodan Jovanovic
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Snezana Jevtovic
718 days