KudoZ home » English to Serbian » Electronics / Elect Eng

frequency inventor

Serbian translation: invertor frekvencije


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:frequency inverter
Serbian translation:invertor frekvencije
Entered by: Mira Stepanovic

08:49 Apr 3, 2008
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / engineering
English term or phrase: frequency inventor
Isto kao u predhodnom pitanju. Odnosi se na istu masinu.
zoe1
invertor frekvencije
Explanation:
trebalo bi da bude inveRtEr, verovatno je greška

inverter - izmenjivački uređaj, invertor, pretvarač; ref. Naučno tehnički rečnik R. Popić, B. Lolić

znači to je invertor/pretvarač frekvencije

http://www.elektron.hr/index.php?page=catalog&content=produc...
Pretvarač frekvencije upotrebljava se u sustavima i pogonima s potrebom mjerenja određenih frekvencija (npr. mjerenje brzine vrtnje) i njihove pretvorbe u neki od standardnih mjernih signala

http://emp.etf.bg.ac.yu/radovi/Diplomski/milivojevic.pdf
Hronolo{ki gledano, do ’60-tih godina, AM svoju primenu
nalazi uglavnom u pogonima konstantne brzine. Po~etkom ’70-tih,
uvo|enjem poluprovodni~kih prekida~a u energetskoj elektronici
trofazni invertori promenljive u~estanosti i napona postaju
ekonomi~ni i pouzdani.
Selected response from:

Mira Stepanovic
Serbia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1invertor frekvencije
Mira Stepanovic
4frekvencijski pretvarač
vetime
4(element za) frekventnu inverziju
Sofijana Stamenkovic


Discussion entries: 3





  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(element za) frekventnu inverziju


Explanation:
tj. za obrtanje frekvencije

Sofijana Stamenkovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 76
Notes to answerer
Asker: Hvala!


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
invertor frekvencije


Explanation:
trebalo bi da bude inveRtEr, verovatno je greška

inverter - izmenjivački uređaj, invertor, pretvarač; ref. Naučno tehnički rečnik R. Popić, B. Lolić

znači to je invertor/pretvarač frekvencije

http://www.elektron.hr/index.php?page=catalog&content=produc...
Pretvarač frekvencije upotrebljava se u sustavima i pogonima s potrebom mjerenja određenih frekvencija (npr. mjerenje brzine vrtnje) i njihove pretvorbe u neki od standardnih mjernih signala

http://emp.etf.bg.ac.yu/radovi/Diplomski/milivojevic.pdf
Hronolo{ki gledano, do ’60-tih godina, AM svoju primenu
nalazi uglavnom u pogonima konstantne brzine. Po~etkom ’70-tih,
uvo|enjem poluprovodni~kih prekida~a u energetskoj elektronici
trofazni invertori promenljive u~estanosti i napona postaju
ekonomi~ni i pouzdani.

Mira Stepanovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 92
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
3 days2 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
frekvencijski pretvarač


Explanation:
frekvencijski pretvarač

vetime
Macedonia (FYROM)
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Hvala!