KudoZ home » English to Serbian » Electronics / Elect Eng

reed contact/switch

Serbian translation: rid-kontakt


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:reed contact/switch
Serbian translation:rid-kontakt
Entered by: Mira Stepanovic

20:17 Aug 31, 2008
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / kontrola pristupa
English term or phrase: reed contact/switch
istrgnuto iz kontensta, spisak
Zoran Pavlovic
rid-kontakt
Explanation:
Međunarodni elektrotehnički
IEC REČNIK
Beograd, Savezni zavod za standardizaciju, 1996

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2008-09-01 06:36:38 GMT)
--------------------------------------------------

Prekidač naravno ostaje "prekidač"
Selected response from:

Dragomir Perovic
Serbia
Grading comment
hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2rid-kontakt
Dragomir Perovic
5hermetični zatvoreni kontakt/prekidač
Goran Tasic
Summary of reference entries provided
V&M Stanković
Predrag Loncar

  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
hermetični zatvoreni kontakt/prekidač


Explanation:
Tehnički rečnik , Dušan Simić

Goran Tasic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 124

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  V&M Stanković: mislim to nije glavna karakteristika, npr. i živini prekidači su hermetični, ali nisu "reed" (sa jezičkom)
3 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
rid-kontakt


Explanation:
Međunarodni elektrotehnički
IEC REČNIK
Beograd, Savezni zavod za standardizaciju, 1996

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2008-09-01 06:36:38 GMT)
--------------------------------------------------

Prekidač naravno ostaje "prekidač"

Dragomir Perovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 35
Grading comment
hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  V&M Stanković: da, to je termin usvojen od strane Instituta za standardizaciju Srbije
56 mins

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
1 day6 hrs




Reference comments


2 hrs
Reference

Reference information:
Pre nekoliko godina, slično pitanje sam i ja postavila (na drugim jezičkim parovima):

http://www.proz.com/kudoz/english_to_serbo_croat/electronics...

http://www.proz.com/kudoz/english_to_croatian/electronics_el...

Inače, u ovom slučaju, zbog specifične konstrukcije, "switch" može da bude: prekidač, sklopka ili relej.

V&M Stanković
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 114

11 hrs
Reference

Reference information:
Možda bi trebalo dati prednost pojmu "rid-kontakt" iako nije sam po sebi jasan čitaocu izvan struke. Razlog za to je referenca koju Dragomir navodi.

S druge strane, najprecizniji odgovor bi bio "hermetični zatvoreni jezičasti prekidač/kontakt", s obzirom na Goranov odgovor, odovor na Vesnino pitanje od pre par godina i definiciju za "dry-reed switch" iz rečnika "The Illustrated Dictionary of Electronics", McGraw-Hill koja glasi:

dry-reed switch A switch consisting of two thin,
metallic strips (reeds) hermetically sealed in a
glass tube. The tube is surrounded by a coil of
wire. When a current flows in the coil, a magnetic
field affects the reeds. In the normally open dryreed
switch, the magnetic field causes the reeds
to come together and close the circuit. In the normally
closed dry-reed switch, the magnetic field
causes the reeds to separate, opening the circuit.

Predrag Loncar
Serbia
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 38