KudoZ home » English to Serbian » Engineering: Industrial

side letter

Serbian translation: sporedni (dopunski) ugovor


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:side letter
Serbian translation:sporedni (dopunski) ugovor
Entered by: Goran Tasic

07:47 Nov 2, 2007
English to Serbian translations [PRO]
Law/Patents - Engineering: Industrial / contracts
English term or phrase: side letter
-
milosch
sporedni (dopunski) ugovor
Explanation:
Na nemačkom se kaže Nebenvertrag = side letter = sporedni (dopunski) ugovor.
Selected response from:

Goran Tasic
Serbia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2sporedni (dopunski) ugovor
Goran Tasic
3 +1dodatno pismo
zoe1
4pobočno pismo
Ingrid Lovric


Discussion entries: 1





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pobočno pismo


Explanation:
[PDF] HRVATSKI SABOR KLUB ZASTUPNIKA SDP-a Zagreb, 7. veljače 2007 ...Format datoteke: PDF/Adobe Acrobat - Prikaži kao HTML
sa štetnim pobočnim pismima (Side Letter no.2&3). Ugovorne cijena od. 51,5 milijuna USD pobočnim pismima smanjena je na 5o milijuna USD. po brodu. ...
www.sabor.hr/fgs.axd?id=879 - Slične stranice

Slobodna Dalmacija... 2005. godine - potpisan ugovor s njemačkom kompanijom "Wessels" za gradnju četiri panamax tankera zajedno sa spornim pobočnim pismima (Side Letter no. ...
www.slobodnadalmacija.com/20060921/novosti01.asp - 30k -



Ingrid Lovric
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
sporedni (dopunski) ugovor


Explanation:
Na nemačkom se kaže Nebenvertrag = side letter = sporedni (dopunski) ugovor.


    Reference: http://www.gomopa.net/Finanzforum/Firmengruendung-und-Offsho...
Goran Tasic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 28
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
7 hrs
  -> Hvala

agree  Natasa Djurovic
9 hrs
  -> Hvala

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
dodatno pismo


Explanation:
side letters su mislim ono sto cesce u ugovorima srecemo kao addendum/addenda ili appendix.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-11-02 09:15:07 GMT)
--------------------------------------------------

To jesu dopunski ili dodatni ugovori ali u obliku pisma.


    Reference: http://www.vladars.net/cr/zakoni/dejton.html
zoe1
Native speaker of: Native in Serbo-CroatSerbo-Croat, Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mira Stepanovic
2 hrs
  -> Hvala Miro.