ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Serbian » Engineering (general)

Product requirements document

Serbian translation: Specifikacija zahteva

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Product requirements document
Serbian translation:Specifikacija zahteva
Entered by: Denis Mihajlovic

16:42 Mar 22, 2012
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / Lasten- und Pflichtenheft
English term or phrase: Product requirements document
http://en.wikipedia.org/wiki/Product_requirements_document
Denis Mihajlovic
Germany
Specifikacija zahteva
Explanation:
http://www.link-elearning.com/linkdl/elearning/pregledJedini...
Svaki model procesa razvoja softvera kao ulaz koristi specifikaciju zahteva, a kao izlaz isporučeni proizvod.

http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd...

Proces razvoja softvera obuhvata 5 faza, kako je to prikazano
na slici 1. :
- specifikacija zahteva
...Pod specifikacijom zahteva se podrazumeva opis potreba ili želja koje softverski proizvod treba da omogući. Radi razumevanja tih zahteva neophodno je:
verbalno opisati zahtev
navesti korisnike postavljenih zahteva
definisati ciljeve koje mora da zadovolji softverski proizvod
( brza identifikacija kupca, automatsko praćenje skladišta, brza i tačna obrada računa,…) identifikovati (u smislu šta one rade ) i kategorizovati (očigledne, sakrivene i opcione) sistemske funkcije identifikovati i kategorizovati sistemske atribute i povezati ih sa navedenim sistemskim funkcijama
Selected response from:

Vesna Maširević
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5specifikacija proizvoda
Jasmina Z.
4 +1rekviziciona lista
Vesna Stankovic
4 +1Specifikacija zahteva
Vesna Maširević
4Dokument o zahtevima za proizvod
Sladjana


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
product requirements document
Dokument o zahtevima za proizvod


Explanation:
Znači, zahtevi koje proizvod treba da ispuni.

Sladjana
Montenegro
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in GermanGerman

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
product requirements document
Specifikacija zahteva


Explanation:
http://www.link-elearning.com/linkdl/elearning/pregledJedini...
Svaki model procesa razvoja softvera kao ulaz koristi specifikaciju zahteva, a kao izlaz isporučeni proizvod.

http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd...

Proces razvoja softvera obuhvata 5 faza, kako je to prikazano
na slici 1. :
- specifikacija zahteva
...Pod specifikacijom zahteva se podrazumeva opis potreba ili želja koje softverski proizvod treba da omogući. Radi razumevanja tih zahteva neophodno je:
verbalno opisati zahtev
navesti korisnike postavljenih zahteva
definisati ciljeve koje mora da zadovolji softverski proizvod
( brza identifikacija kupca, automatsko praćenje skladišta, brza i tačna obrada računa,…) identifikovati (u smislu šta one rade ) i kategorizovati (očigledne, sakrivene i opcione) sistemske funkcije identifikovati i kategorizovati sistemske atribute i povezati ih sa navedenim sistemskim funkcijama


Vesna Maširević
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jasmina Z.: Imate moj 'agree' u slučaju da je reč o softveru. (kolega nije baš eksplicitno naglasio oblast o kojoj je reč)
1 day14 hrs
  -> Hvala

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
product requirements document
rekviziciona lista


Explanation:

To je uobičajeni naziv za specifikaciju zahteva koje treba da ispunjava neki proizvod/oprema (obično se daje u sklopu projektnog rešenja), za izradu ili za pravilan izbor i nabavku konkretnog proizvoda/opreme.


„CPI – CENTAR ZA PROCESNO INŽENJERSTVO

b) nakon izrade projekta prave se takozvane „rekvi liste“ sa svim tehničkim karakteristikama za svaku poziciju opreme,“
( http://cpi.co.rs/downloads/CPI-profile-SR-2011.pdf )


„Naftna industrija Srbije

Rekvizicione liste za nabavku opreme za instalaciju za automatsko otkrivanje i dojavu požara, detekciju eksplozivnih i zapaljivih gasova.

Rekvizicione liste za nabavku opreme stabilne i mobilne instalacije i uređaje za gašenje požara,“
( http://www.google.rs/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=... )


„BraumSystems

Isporuka 104 meraca protoka YOKOGAWA, rekvizicione liste
Isporuka 118 sondi za merenje nivoa JUMO,rekvizicione liste“
( http://www.braumsystems.com/Documents/Reference.pdf )

Vesna Stankovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 56

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natasa Djurovic
1 day10 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
product requirements document
specifikacija proizvoda


Explanation:
U prehrambenoj industriji ovaj dokument se naziva specifikacija proizvoda.
Primer iz oblasti prehrambene industrije (iz odgovarajućeg Pravilnika):
''Proizvođačka specifikacija mora da sadrži kratak opis tehnološkog postupka proizvodnje proizvoda, osnovne zahteve kvaliteta, izveštaj o izvršenom ispitivanju zahteva kvaliteta (zdravstvena ispravnost, senzorne, fizičke i hemijske karakteristike), kao i podatke iz deklaracije u skladu sa Pravilnikom o deklarisanju i označavanju upakovanih namirnica. ''

http://www.tehnologijahrane.com/pravilnik/pravilnik-o-kvalit...

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2012-03-22 20:54:41 GMT)
--------------------------------------------------

Kod računara:
http://bl.computers.toshiba-europe.com/innovation/rs/product...


Example sentence(s):
  • Preporučujemo da se pridržavate uputstava koje je dato u specifikaciji proizvoda.

    Reference: http://www.skrobara.co.rs/PagesRS/www.skrobara.co.rs/pagefil...
    Reference: http://www.canon.rs/for_work/products/office_print_copy_solu...
Jasmina Z.
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Vesna Maširević: U prehrambenoj možda spec. proizvoda (s tim da postoje razlike između tehničke, proizvođačke i spec.proizvoda).. ali PRD se obično koriste kod razvoja softvera i ne bi baš našle primenu kod prehr. proizv./Ne odnosi se na mašine ali to je već druga priča
23 hrs
  -> Naravno - tehnička specifikacija je nešto drugo - odnosi se na radne performanse mašine (http://www.atos-glass.com/masine/brusenje-stakla.htm) Međutim, proizvođačka specifikacija u prehrambenoj industriji predstavlja specifikaciju proizvoda. :)