KudoZ home » English to Serbian » Environment & Ecology

sanctuary users

Serbian translation: korisnici rezervata


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sanctuary users
Serbian translation:korisnici rezervata
Entered by: Mira Stepanovic

03:36 Jan 13, 2008
English to Serbian translations [PRO]
Marketing - Environment & Ecology
English term or phrase: sanctuary users
Targeted constituent groups include sanctuary users, conservation and interest groups, elected officials, and government agencies throughout (define geographic area.) Constituent contacts will be divided into nine main groups:
Recreation Groups
Conservation Groups
Ivana Tutunovic
korisnici rezervata (u ovom slučaju morskih)
Explanation:
U vašem slučaju je reč o Nacionalnom programu morskih rezervata.
Selected response from:

Goran Tasic
Serbia
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2korisnici rezervata (u ovom slučaju morskih)
Goran Tasic
5 +1korisnici (prirodnog) utočišta
Mira Stepanovic
4 -1korisnici (stičenici) utočišta
Saša Jovanović
3korisnici sigurnih kuca
Natasa Djurovic


Discussion entries: 1





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
korisnici sigurnih kuca


Explanation:
referenca za sanctuary:
www. websters-online-dictionary.org/definition/english/ex/sanctuary.html

Natasa Djurovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ivana Karic: Hvala na odgovoru, ali tekst je bio o ekologiji pa sam iskoristila drugi odgovor
23 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
korisnici rezervata (u ovom slučaju morskih)


Explanation:
U vašem slučaju je reč o Nacionalnom programu morskih rezervata.


    Reference: http://sanctuaries.noaa.gov/jointplan/cc_outreach/cc_nmsp_co...
Goran Tasic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivana Karic: Hvala, tekst je bio o ekologiji mora i prihvatila sam vas odgovor
22 hrs

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
1 day3 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
korisnici (stičenici) utočišta


Explanation:
sigurne kuće su samo jedna vrsta utočišta

Saša Jovanović
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in GermanGerman

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Mira Stepanovic: štićenici - nipošto u ovom kontekstu
11 mins

disagree  Ivana Karic: Hvala
19 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
korisnici (prirodnog) utočišta


Explanation:
natural sanctuary - prirodno utočište

http://sh.wikipedia.org/wiki/Svazilend
"Utočište Mlilwane [uredi - уреди]
Mlilwane je prvo osnovano prirodno utočište za divlje životinje u Svazilendu i u rukama je privatnika."

Ovde se radi o prirodnom utočištu, tj. o zaštiti prirodnog staništa biljnog i životinjskog sveta

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2008-01-13 12:11:33 GMT)
--------------------------------------------------

http://sr.wikipedia.org/wiki/Провинције_Свазиленда#.D0.A3.D1...

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2008-01-13 12:16:30 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.srbijazemljaheroja.com/forum/viewtopic.php?p=1958...
Због станишта водених птица, Скадарско језеро је 1996. г. Рамсар конвенцијом уписано у свјетску листу мочвара од међународног значаја.
Током зиме, у скадарско уточиште стижу летачи са разних страна свијета, рецимо из западног Сибира или из Африке.

Mira Stepanovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivana Karic: Hvala, tekst je bio o ekologiji mora i prihvatila sam drugi odgovor
19 hrs