KudoZ home » English to Serbian » Finance (general)

banking book

Serbian translation: štedna/čekovna knjižica


06:46 Mar 19, 2007
English to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: banking book
Market Risk, Interest Rate Risk in the Banking Book, and Liquidity Risk

banking book vs. trading book
igorivkov
Serbian translation:štedna/čekovna knjižica
Explanation:
Bank(ing) book je najpre štedna knjižica, tj. knjižicia u koju bankarski službenik beleži korisnikova dugovanja i potraživanja. U zavisnosti od konteksta se može prevesti i kao čekovna knjižica.

Trade book je zvanična bankarska blagajnička knjiga, kao trading book mi nije poznato osim u značenju komercijalnog izdanja, komercijalne knjige (izdavački termin).
Selected response from:

xxxrivanov
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5štedna/čekovna knjižicaxxxrivanov
3bankarske knjigeLidija Lazic


Discussion entries: 2





  

Answers


58 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
štedna/čekovna knjižica


Explanation:
Bank(ing) book je najpre štedna knjižica, tj. knjižicia u koju bankarski službenik beleži korisnikova dugovanja i potraživanja. U zavisnosti od konteksta se može prevesti i kao čekovna knjižica.

Trade book je zvanična bankarska blagajnička knjiga, kao trading book mi nije poznato osim u značenju komercijalnog izdanja, komercijalne knjige (izdavački termin).

xxxrivanov
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 5

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bankarske knjige


Explanation:
vs poslovne knjige

--------------------------------------------------
Note added at 5 heures (2007-03-19 12:15:33 GMT)
--------------------------------------------------

činjenica je da sam taj izraz naišla u tekstu o korupcijskom zakonu, pa sam to predložila jer mi se čini da je Banking Book opšti izraz.

bankarske knjige obuhvataju :
dnevne knjige, knjigu gotovine, knjigu tekućih računa i sve ostale
knjige i dokumente koji se koriste u svakodnevnom poslovanju
banke.

--------------------------------------------------
Note added at 5 heures (2007-03-19 12:19:56 GMT)
--------------------------------------------------

Izvini, Antikorupcijski Zakon naravno.

Lidija Lazic
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in SerbianSerbian