KudoZ home » English to Serbian » Food & Drink

Lacto-ovo-vegetarian

Serbian translation: ovolaktovegetarijanac


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:lacto-ovo-vegetarian
Serbian translation:ovolaktovegetarijanac
Entered by: Mira Stepanovic

13:07 Oct 29, 2007
English to Serbian translations [PRO]
Food & Drink
English term or phrase: Lacto-ovo-vegetarian
Lacto-ovo-vegetarian: I eat milk products and eggs, but no other animal-based products.
Goran Tasic
Serbia
ovolaktovegetarijanac
Explanation:
Ovolaktovegetarijanci pored biljne hrane jedu jaja, mleko i mlečne proizvode.

http://sr.wikipedia.org/wiki/Vegetarijanstvo

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2007-10-29 13:38:18 GMT)
--------------------------------------------------

Treća je dijeta ovolaktovegetarijanska. Toj skupini pripadaju oni kojima je zabranjeno jesti meso zaklanih životinja, ali rabe i jaja i mlijeko i mliječne proizvode.
http://www.inet.hr/~priroda/articles/vegetar.htm
Selected response from:

Aleksandar Medić
Grading comment
Hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ovolaktovegetarijanacAleksandar Medić
5lakto-ovo vegetarijanac
Ingrid Lovric


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
lacto-ovo-vegetarian
lakto-ovo vegetarijanac


Explanation:
V-Label: Često postavljana pitanja (<abbr title='Frequently Ask ...Ovo-lakto-vegetarijanac (mlijeko i jaja); Ovo-vegetarijanac (jaja, ne mlijeko); Lakto-vegetarijanac (mlijeko, ne jaja); Vegan (bez ikakvih životinjskih ...
www.v-label.info/hr/consumers/cfaq.html - 15k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice
[ Više rezultata za www.v-label.info ]

RODA - TekstoviVećina pedijatrijskih stručnjaka kaže da je lakto-ovo vegetarijanska ishrana zdrav izbor za većinu djece (iako liječnici - alergolozi preporučuju da se jaja ...
www.roda.hr/tekstovi.php?TekstID=201&Tekst2ID=212&Show=2319 - 48k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice

Prijatelji životinja - Djeca i vegetarijanstvoovo-vegetarijanci – jedu jaja, ne jedu meso; lakto-ovo vegetarijanci – jedu mliječne proizvode i jaja, ne jedu meso; lakto-vegetarijanci - jedu mliječne ...
www.prijatelji-zivotinja.hr/index.hr.php?id=1014 - 20k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice

Djeca vegetarijanci — Djeca › Prehrana djece — CoolinarikaLakto-ovo vegetarijanska: konzumiraju se jaja i mliječni proizvodi ali ne meso. Lakto vegetarijanska: konzumiraju se mliječni proizvodi ali ne meso i jaja. ...
www.coolinarika.com/clanak/djeca-vegetarijanci - 42k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice


Ingrid Lovric
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
lacto-ovo-vegetarian
ovolaktovegetarijanac


Explanation:
Ovolaktovegetarijanci pored biljne hrane jedu jaja, mleko i mlečne proizvode.

http://sr.wikipedia.org/wiki/Vegetarijanstvo

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2007-10-29 13:38:18 GMT)
--------------------------------------------------

Treća je dijeta ovolaktovegetarijanska. Toj skupini pripadaju oni kojima je zabranjeno jesti meso zaklanih životinja, ali rabe i jaja i mlijeko i mliječne proizvode.
http://www.inet.hr/~priroda/articles/vegetar.htm

Aleksandar Medić
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sherefedin MUSTAFA
33 mins
  -> Hvala.