KudoZ home » English to Serbian » Food & Drink

Lactose intolerance

Serbian translation: laktozna intolerancija


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:lactose intolerance
Serbian translation:laktozna intolerancija
Entered by: Mira Stepanovic

13:09 Oct 29, 2007
English to Serbian translations [PRO]
Food & Drink
English term or phrase: Lactose intolerance
Lactose intolerance: I do not eat milk products containing lactose.
Goran Tasic
Serbia
laktozna intolerancija
Explanation:
…neke žene imaju simptome kao što su nadutost, dijareja, gasovi i gađenje posle uzimanja mleka. Takvo stanje je poznato kao laktozna intolerancija.

http://www.yumama.com/trudnoca/ishrana/strana.php?s=mit_ili_...

Laktozna intolerancija je nemogućnost probave mliječnog šećera laktoze, od koje u središnjoj Europi pati 4-37%, a u južnoj 40-70% osoba.
http://www.coolinarika.com/clanak/mlijeko-bez-laktoze

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2007-10-29 13:32:12 GMT)
--------------------------------------------------

ili:
intolerancija na laktozu
intolerancija laktoze
nepodnošenje laktoze

Muce vas nadimanja, prolivi, ili osecate mucninu? Moguce je da patite od intolerancije na laktozu.
http://www.mudrica.com/news/one.php?id=153

E73 Intolerancija laktoze
http://www.mojdoktor.hr/default.aspx?page=159

Ovo stanje, poznato kao nepodnošenje laktoze, izaziva dijareju, gasove i stomačne bolove.
http://www.blic.co.yu/stara_arhiva/arhiva/2002-05-09/strane/...

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2007-10-29 13:41:00 GMT)
--------------------------------------------------

Intolerancija na laktozu

Milupa SOM je formula sojinog mleka za ishranu odojčadi i dece sa intolerancijom proteina kravljeg mleka, laktoze, saharoze i fruktoze.
http://www.kibid.co.yu/cms/milupa-problemi/intolerancija-na-...
Selected response from:

Aleksandar Medić
Grading comment
Oba odgovora su tačna, ali mi ovaj termin najviše odgovara u prevodu. Hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3laktozna intolerancijaAleksandar Medić
5 +2osjetljivost na laktozu
Larisa Djuvelek-Ruggiero


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
lactose intolerance
osjetljivost na laktozu


Explanation:
osjetrljivost na laktozu/mlijecni secer
neko ko ne podnosi laktozu u mlijeku ili mlijecnim proizvodima

Larisa Djuvelek-Ruggiero
United States
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ingrid Lovric
13 mins
  -> Hvala

agree  Veronica Prpic Uhing
1 day7 hrs
  -> Hvala

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
lactose intolerance
laktozna intolerancija


Explanation:
…neke žene imaju simptome kao što su nadutost, dijareja, gasovi i gađenje posle uzimanja mleka. Takvo stanje je poznato kao laktozna intolerancija.

http://www.yumama.com/trudnoca/ishrana/strana.php?s=mit_ili_...

Laktozna intolerancija je nemogućnost probave mliječnog šećera laktoze, od koje u središnjoj Europi pati 4-37%, a u južnoj 40-70% osoba.
http://www.coolinarika.com/clanak/mlijeko-bez-laktoze

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2007-10-29 13:32:12 GMT)
--------------------------------------------------

ili:
intolerancija na laktozu
intolerancija laktoze
nepodnošenje laktoze

Muce vas nadimanja, prolivi, ili osecate mucninu? Moguce je da patite od intolerancije na laktozu.
http://www.mudrica.com/news/one.php?id=153

E73 Intolerancija laktoze
http://www.mojdoktor.hr/default.aspx?page=159

Ovo stanje, poznato kao nepodnošenje laktoze, izaziva dijareju, gasove i stomačne bolove.
http://www.blic.co.yu/stara_arhiva/arhiva/2002-05-09/strane/...

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2007-10-29 13:41:00 GMT)
--------------------------------------------------

Intolerancija na laktozu

Milupa SOM je formula sojinog mleka za ishranu odojčadi i dece sa intolerancijom proteina kravljeg mleka, laktoze, saharoze i fruktoze.
http://www.kibid.co.yu/cms/milupa-problemi/intolerancija-na-...

Aleksandar Medić
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Oba odgovora su tačna, ali mi ovaj termin najviše odgovara u prevodu. Hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero: moze i tako..
0 min
  -> Hvala.

agree  Sherefedin MUSTAFA
28 mins
  -> Hvala.

agree  Veronica Prpic Uhing
1 day7 hrs
  -> Hvala.