KudoZ home » English to Serbian » Food & Drink

Vegan

Serbian translation: vegan


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:vegan
Serbian translation:vegan
Entered by: Mira Stepanovic

13:10 Oct 29, 2007
English to Serbian translations [PRO]
Food & Drink
English term or phrase: Vegan
Vegan: I do not eat any animal-based products including honey and gelatin.
Goran Tasic
Serbia
vegan
Explanation:
Vegani su strogi biljojedi čija se ishrana zasniva na žitaricama, mahunarkama, voću i povrću. Oni potpuno odbacuju namirnice životinjskog porekla, uključujući jaja, mlečne proizvode i med.

http://sr.wikipedia.org/wiki/Vegetarijanstvo

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2007-10-29 13:38:41 GMT)
--------------------------------------------------

Vegan ili stroga vegetarijanska dijeta, koja uključuje samo prirodne biljne namirnice, kao što su mahunarke, žitarice, voće, povrće i sjemenje.
http://www.inet.hr/~priroda/articles/vegetar.htm

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2007-10-29 13:39:02 GMT)
--------------------------------------------------

Dakle, može i „strogi vegetarijanac“.
Selected response from:

Aleksandar Medić
Grading comment
Jeste, postoji razlika između Vegana i Vegeterijanaca. Vegani čak i ne jedu proizvode životinjskog porekla kao što je med. Hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3veganAleksandar Medić
5 -1vegetarijanac
Larisa Djuvelek-Ruggiero


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
vegan
vegetarijanac


Explanation:
vegan short for vegetarian

Larisa Djuvelek-Ruggiero
United States
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Aleksandar Medić: vegetarijanci mogu jesti i ribu ili mlečne proizvode, a vegani ne
9 mins
  -> Znam, ali je to sve isto..kao sto sam rekla..u US vegetarian is short for vegan. Samo moj predlog..

disagree  Ingrid Lovric: vegani jedu hranu isključivo biljnog porijekla, za razliku od različitih tipova vegetarijanaca koji mogu jesti ribu, mlijeko i mliječne proizvode, a neki čak konzumiraju i perad i još uvijek se smatraju vegetarijancima
14 mins

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
vegan
vegan


Explanation:
Vegani su strogi biljojedi čija se ishrana zasniva na žitaricama, mahunarkama, voću i povrću. Oni potpuno odbacuju namirnice životinjskog porekla, uključujući jaja, mlečne proizvode i med.

http://sr.wikipedia.org/wiki/Vegetarijanstvo

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2007-10-29 13:38:41 GMT)
--------------------------------------------------

Vegan ili stroga vegetarijanska dijeta, koja uključuje samo prirodne biljne namirnice, kao što su mahunarke, žitarice, voće, povrće i sjemenje.
http://www.inet.hr/~priroda/articles/vegetar.htm

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2007-10-29 13:39:02 GMT)
--------------------------------------------------

Dakle, može i „strogi vegetarijanac“.

Aleksandar Medić
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Jeste, postoji razlika između Vegana i Vegeterijanaca. Vegani čak i ne jedu proizvode životinjskog porekla kao što je med. Hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ingrid Lovric
6 mins
  -> Hvala.

agree  Sladjana
25 mins
  -> Hvala.

agree  Sherefedin MUSTAFA
35 mins
  -> Hvala.