KudoZ home » English to Serbian » Games / Video Games / Gaming / Casino

game pattern

Serbian translation: šema, šablon, model


15:20 Oct 28, 2006
English to Serbian translations [PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino / SUDOKU
English term or phrase: game pattern
Kako bi se u ovoj igrici prevelo Game pattern, na primer During(game pattern)........, misli se predpostavljam na unapred odredjen nacin igranja, ali ja imam samo neko lose napisano uputstvo, a nemam igricu.
zoe1
Serbian translation:šema, šablon, model
Explanation:
Valjda će nešto od ovoga da pasuje. O kojoj igri se radi? Sudoku?
Selected response from:

Pavle Perencevic
Canada
Grading comment
Mislim da bi odgovarao model igre, ja ustvari imam samo uputstvo sa ambalaza a ne i igru, a nisam uopste upucena u tu vrstu igre, pise samo WY-2099. Hvala vam.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Sablon igrexxxBoban
3šema, šablon, modelPavle Perencevic


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
šema, šablon, model


Explanation:
Valjda će nešto od ovoga da pasuje. O kojoj igri se radi? Sudoku?

Pavle Perencevic
Canada
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 7
Grading comment
Mislim da bi odgovarao model igre, ja ustvari imam samo uputstvo sa ambalaza a ne i igru, a nisam uopste upucena u tu vrstu igre, pise samo WY-2099. Hvala vam.

424 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Sablon igre


Explanation:
Ovde se misli na mogucnost igre da se menja tj. da menja sistem postavljanja problema igracu.

xxxBoban
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian