KudoZ home » English to Serbian » Games / Video Games / Gaming / Casino

topic

Serbian translation: tema


15:25 Oct 28, 2006
English to Serbian translations [PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino / SUDOKU
English term or phrase: topic
U pitanju je ista igra, sa tekstom ........ The computer can stochastically set the topic of composition. Da li subjekat sastavljanja, ili predmet sastavljanja ili nekako drugacije.
zoe1
Serbian translation:tema
Explanation:
as in "tema sastava"
Selected response from:

Pavle Perencevic
Canada
Grading comment
Hvala vam na pomoci, tek kasnije sam pomislila i ja da bi se topic mogao prevesti kao tema.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3temaPavle Perencevic
4TemaxxxBoban


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
tema


Explanation:
as in "tema sastava"

Pavle Perencevic
Canada
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 7
Grading comment
Hvala vam na pomoci, tek kasnije sam pomislila i ja da bi se topic mogao prevesti kao tema.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  srkik
1 hr

agree  bojana_dodic
1 hr

agree  Jelena Bubalo
2 hrs

424 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Tema


Explanation:
U ovom slucaju, ako se radi o igrici, rec je o osobini same igrice da menja mogucnosti u toku igre. Tj. da menja pricu-temu igre.

xxxBoban
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian