KudoZ home » English to Serbian » Government / Politics

EU pillar of UNMIK

Serbian translation: stup, glavni oslonac, stozer


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pillar
Serbian translation:stup, glavni oslonac, stozer
Entered by: Natka

07:45 Nov 10, 2007
English to Serbian translations [PRO]
Government / Politics
English term or phrase: EU pillar of UNMIK
This is a title for an EU representative. Is there official translation of this title?

Da li zna neko?
Aleksandar Radic
stup, glavni oslonac, stozer
Explanation:
Ne vjerujem da je "pillar" zvanicna titula, nikad nisam cula za takvu, ali moze biti da je neka licnost glavni oslonac, stozer, EU u redovima UMNIK-a na Kosovu.

sretno,
Natka
Selected response from:

Natka
Grading comment
Hvala Vam!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4stub EU za UNMIK
Predrag Loncar
5stup, glavni oslonac, stozerNatka
4sektor za Evropsku uniju UNMIK-axxxmiro_s
3UN glavni nosilac Misije Ujedinjenih Nacija za Kosovo
Kornelija


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
eu pillar of unmik
stub EU za UNMIK


Explanation:
EU Pillar je organizacija EU za ekonomski razvoj Kosova http://www.euinkosovo.org/uk/about/about_jobs.php


    Reference: http://www.unmikonline.org/serbian/pub/chronicle/UNMIK%20Chr...
    Reference: http://www.mfa.gov.yu/Srpski/spopol/Multilaterala/Leksikon/S...
Predrag Loncar
Serbia
Native speaker of: Serbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Petrovic
1 hr

agree  Natasa Djurovic
1 hr

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero: stup EU za UNMIK
4 hrs

agree  Goran Tasic: samo ovo je tačno, UNMIK ima četiri stuba - four pillars: http://en.wikipedia.org/wiki/United_Nations_Interim_Administ...
708 days

18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
eu pillar of unmik
stup, glavni oslonac, stozer


Explanation:
Ne vjerujem da je "pillar" zvanicna titula, nikad nisam cula za takvu, ali moze biti da je neka licnost glavni oslonac, stozer, EU u redovima UMNIK-a na Kosovu.

sretno,
Natka


    Reference: http://www.naslovi.net/search.php?q=umnik&order=rang
Natka
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala Vam!

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
eu pillar of unmik
UN glavni nosilac Misije Ujedinjenih Nacija za Kosovo


Explanation:

http://www.setimes.com/cocoon/setimes/xhtml/sr_Latn/infoBios...

http://www.krstarica.com/dictionary/english-serbian/index.ph...

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2007-11-10 16:57:28 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.acronymfinder.com/acronym.aspx?rec={0EA05467-8568-11D4-8351-00C04FC2C2BF}

Kornelija
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in CroatianCroatian

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
eu pillar of unmik
sektor za Evropsku uniju UNMIK-a


Explanation:
ne znam da li se ustalio neki naziv, ali ako nije, mozete pogledati i sajt OHR-a www.ohr.int, izmedju ostalog

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2007-11-10 13:20:40 GMT)
--------------------------------------------------

pri ohr-u u BiH funkcionisala su 4 "pillars", npr Rule of Law Pillar, itd pa pogledajte kako su oni rijesili stvar

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2007-11-10 17:28:06 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.euinkosovo.org/uk/about/about_pillar.php

xxxmiro_s
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian