KudoZ home » English to Serbian » Human Resources

employee equity

Serbian translation: akcije zaposlenih


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:employee equity
Serbian translation:akcije zaposlenih
Entered by: Goran Tasic

08:53 Nov 5, 2007
English to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial - Human Resources
English term or phrase: employee equity
Enter, change, or delete your Employee Equity data.
markoNS
akcije zaposlenih
Explanation:
Mislim da se ovde radi o akcijama koje preduzeće daje svojim zaposlenim u vidu nagrade za svoj rad.
Selected response from:

Goran Tasic
Serbia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2akcije zaposlenih
Goran Tasic
3ocenjivanje zaposlenih
Boban


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
akcije zaposlenih


Explanation:
Mislim da se ovde radi o akcijama koje preduzeće daje svojim zaposlenim u vidu nagrade za svoj rad.


    Reference: http://www.bestpractice.com.au/contents.asp?ID=116
Goran Tasic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 16
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Petrovic
2 mins

agree  translator_srb
2 hrs

64 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ocenjivanje zaposlenih


Explanation:
Mislim da se ovde radi o ocenjivanju zaposlenih na osnovu datih referenci.

Boban
Native speaker of: Native in SerbianSerbian