KudoZ home » English to Serbian » International Org/Dev/Coop

EUROPEAN FEDERATION OF PUBLIC SERVICE UNIONS

Serbian translation: Evropska federacija sindikata zaposlenih u javnim službama (EUROFEDOP


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:EUROPEAN FEDERATION OF PUBLIC SERVICE UNIONS
Serbian translation:Evropska federacija sindikata zaposlenih u javnim službama (EUROFEDOP
Entered by: BUZOV

16:00 Feb 20, 2006
English to Serbian translations [PRO]
International Org/Dev/Coop / Evropska Unija
English term or phrase: EUROPEAN FEDERATION OF PUBLIC SERVICE UNIONS
Da li ima vec neki zvanican prevod za gore navedeno ili jos nije ustolicen?
Goran Tasic
Serbia
Evropska federacija zaposlenih u javnim službama (EUROFEDOP
Explanation:
CO-POL(2002)01 Code PoliceEthics Serbian version... Evropska mreža žena policajaca (ENP), Evropska federacija zaposlenih u javnim službama ... Preporuka R (2000) 10 o kodeksu ponašanja javnih službenika; ...
www.coe.int/.../Documents/ CO-POL(2002)01%20Code%20PoliceEthics%20Serbian%20version.asp - 184k -


--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2006-02-20 16:20:12 GMT)
--------------------------------------------------

Iako meni bolje zvuči:

EVROPSKA FEDERACIJA SINDIKATA JAVNIH SLUŽBENIKA
Selected response from:

BUZOV
Croatia
Grading comment
Hvala g-dine Buzov
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5Evropska federacija zaposlenih u javnim službama (EUROFEDOP
BUZOV
5 +3Evropska federacija sinidkata zaposlenih u javnim službamakrtko


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
european federation of public service unions
Evropska federacija zaposlenih u javnim službama (EUROFEDOP


Explanation:
CO-POL(2002)01 Code PoliceEthics Serbian version... Evropska mreža žena policajaca (ENP), Evropska federacija zaposlenih u javnim službama ... Preporuka R (2000) 10 o kodeksu ponašanja javnih službenika; ...
www.coe.int/.../Documents/ CO-POL(2002)01%20Code%20PoliceEthics%20Serbian%20version.asp - 184k -


--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2006-02-20 16:20:12 GMT)
--------------------------------------------------

Iako meni bolje zvuči:

EVROPSKA FEDERACIJA SINDIKATA JAVNIH SLUŽBENIKA


    Reference: http://www.coe.int/t/e/legal_affairs/legal_co-operation/Poli...
BUZOV
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala g-dine Buzov

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sherefedin MUSTAFA: U pravu ste kolega Buzov!
13 mins
  -> hvala kolega Mustafa

agree  krtko: sindikata
1 hr

agree  zoe1
2 hrs

agree  Tamara Sinobad
9 hrs

agree  bergazy
17 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
european federation of public service unions
Evropska federacija sinidkata zaposlenih u javnim službama


Explanation:
http://www.csh.hr/pages/aktualno_12.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-02-20 18:57:27 GMT)
--------------------------------------------------

Evropska federacija sindikata zaposlenih u javnim službama

krtko
China
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Miomira Brankovic: EPSU je Evropska federacija sindikata javnih službi. Osam miliona radnika organizovano. je u okviru 215 sindikata. http://www.epsu.org/IMG/pdf/S-C_adopted_Comments_on_future_o...
10 hrs
  -> kako bi lakše lobirali u evropskom socijalnom vijeću, iako bezuspješno;)). hvala, miomira

agree  Jelena Bubalo
13 hrs
  -> hvala jelena.imate lijepo ime

agree  Branka Stankovic McCarthy
23 hrs
  -> Hvala, Branka!