KudoZ home » English to Serbian » IT (Information Technology)

carrier class telephony signalling

Serbian translation: prenosnik kvalitetne telefonijske signalizacije


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:carrier class telephony signalling
Serbian translation:prenosnik kvalitetne telefonijske signalizacije
Entered by: Sanja Rasovic

01:04 Oct 22, 2007
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: carrier class telephony signalling
Protocols like H.323 and the more recent and flexible SIP have brought carrier class telephony signalling in the IP world...
Hvala!
Sanja Rasovic
Greece
prenosnik kvalitetne telefonijske signalizacije
Explanation:
Mozda ovo može pomoći.
http://www.mk.co.yu/pub/rmk/detalj1.php?EngOdrID=807
http://www.eudict.com/?lang=engcro&word=telephony signalling...

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2007-10-22 10:22:20 GMT)
--------------------------------------------------

Može i telefonske signalizacije.
Selected response from:

Kornelija
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3prenosnik kvalitetne telefonijske signalizacije
Kornelija
4telefonska signalizacija na nivou prenosnika; telefonska signalizacija klase prenosnikajdragica


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
prenosnik kvalitetne telefonijske signalizacije


Explanation:
Mozda ovo može pomoći.
http://www.mk.co.yu/pub/rmk/detalj1.php?EngOdrID=807
http://www.eudict.com/?lang=engcro&word=telephony signalling...

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2007-10-22 10:22:20 GMT)
--------------------------------------------------

Može i telefonske signalizacije.

Kornelija
Bosnia and Herzegovina
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natasa Djurovic
1 hr
  -> Hvala.

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
5 hrs
  -> Hvala.

agree  xxxKale75
1 day9 hrs
  -> Hvala.

3 days11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
telefonska signalizacija na nivou prenosnika; telefonska signalizacija klase prenosnika


Explanation:
Radi se o prenosu telefonskih signala (govornih i pratećih), pa se "telephone signalling" prevodi kao "telefonska signalizacija" . "Carrier" ovde označava telefonsku mrežu (koja može biti za mobilnu i stacionarnu telefoniju), odnosno prenosnika tih signala, pa bi "carrier class" bila klasa prenosnika ili nivo prenosnika. Navedena rečenica se odnosi na protokole pomoću kojih se takvi telefonski signali, koji se inače prenose telefonskim mrežama, mogu prilagoditi Internet protokolima i na taj način omogućiti da se govorni signali iz telefonskih mreža prenose preko Interneta.

jdragica
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian