KudoZ home » English to Serbian » Law: Contract(s)

notarial act / deed

Serbian translation: javnobeležnički akt / isprava


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:notarial act / deed
Serbian translation:javnobeležnički akt / isprava
Entered by: Sherefedin MUSTAFA

09:17 Oct 19, 2007
English to Serbian translations [PRO]
Law: Contract(s)
English term or phrase: notarial act / deed
Hvala vam unapred.
Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
javnobeležnički akt / isprava
Explanation:
Model zakona o javnom beležništvu (www.cups.org.yu/download/6/ ) koristi izraz javnobeležnička isprava.
Javnobeležnički akti, Rad u okviru Monografije Notar- javni beležnik, Pravni fakultet Univerziteta u Beogradu, 2005, str. 36
http://www.ius.bg.ac.yu/Naucni/projekat 2005.htm
Javnobeležnički akti, potvrde, uverenja i druge isprave, koje se izdaju u drugim zemljama … moraju da budu priznata i kod nas (…).Tako dolazimo u apsurdnu situaciju da priznajemo javnobeležničke akte iz drugih zemalja, a da sami ne poveravamo te iste poslove javnim beležnicima …
http://www.dnevnik.co.yu/arhiva/24-02-2003/Strane/drustvo.ht...

Selected response from:

Miomira Brankovic
Serbia
Grading comment
Hvala svima.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3notarski akttranslator_srb
4 +2javnobeležnički akt / isprava
Miomira Brankovic
5autenticni dokument/ovjera ugovora
Larisa Djuvelek-Ruggiero


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
notarski akt


Explanation:
Crnogorci su to preveli kao notarski akt, kao i Slovenci i Makedonci. Nadam se da sam pomogao. Pozdrav.


    Reference: http://213.149.103.11/download/zakon_o_notarima.pdf
translator_srb
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  John Farebrother: ili akt sacinjen kod/pred notarom/advokatom
7 mins
  -> Hvala

agree  V&M Stanković: tj. notarijalni... - v. http://www.ius.bg.ac.yu/Studije/okvirni program notari.htm
2 hrs
  -> Hvala

agree  Natasa Djurovic: akt ili ugovor
10 hrs
  -> hvala

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
javnobeležnički akt / isprava


Explanation:
Model zakona o javnom beležništvu (www.cups.org.yu/download/6/ ) koristi izraz javnobeležnička isprava.
Javnobeležnički akti, Rad u okviru Monografije Notar- javni beležnik, Pravni fakultet Univerziteta u Beogradu, 2005, str. 36
http://www.ius.bg.ac.yu/Naucni/projekat 2005.htm
Javnobeležnički akti, potvrde, uverenja i druge isprave, koje se izdaju u drugim zemljama … moraju da budu priznata i kod nas (…).Tako dolazimo u apsurdnu situaciju da priznajemo javnobeležničke akte iz drugih zemalja, a da sami ne poveravamo te iste poslove javnim beležnicima …
http://www.dnevnik.co.yu/arhiva/24-02-2003/Strane/drustvo.ht...



Miomira Brankovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Hvala svima.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dejan Kostic
9 hrs
  -> Hvala.

agree  Mira Stepanovic
1 day11 hrs
  -> Hvala.

1 day3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
autenticni dokument/ovjera ugovora


Explanation:
notarial -biljeznicki
notarial act -autenticni dokument; biljeznicki posao
notarial deed - ugovor ovjeren kod biljeznika

Source: Pravni rijecnik M.G.

Larisa Djuvelek-Ruggiero
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian