KudoZ home » English to Serbian » Law: Contract(s)

usufruct or pledge

Serbian translation: pravo plodouživanja ili založno pravo na akcije


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:usufruct or pledge
Serbian translation:pravo plodouživanja ili založno pravo na akcije
Entered by: Mira Stepanovic

10:22 Oct 20, 2007
English to Serbian translations [PRO]
Law: Contract(s)
English term or phrase: usufruct or pledge
U kontekstu: right of usufruct or pledge on such shares
Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
pravo plodouživanje ili založno pravo na akcije.
Explanation:
Rečnik bankarstva i finansije.


--------------------------------------------------
Note added at 4 min (2007-10-20 10:27:33 GMT)
--------------------------------------------------

right of pledge = založno pravo
right of usufruct = pravo plodouživanje
Selected response from:

Goran Tasic
Serbia
Grading comment
Hvala Gorane i svima koji su se slozili sa ovim predlogom kao i kolegama omnitago i Larisa Djuvelek-Ruggiero na njihovim predlozima.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7pravo plodouživanje ili založno pravo na akcije.
Goran Tasic
5pravo na uzivanje ili zalogu
Larisa Djuvelek-Ruggiero
3uzivanje ili zalog
Branislava Vajagić


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
pravo plodouživanje ili založno pravo na akcije.


Explanation:
Rečnik bankarstva i finansije.


--------------------------------------------------
Note added at 4 min (2007-10-20 10:27:33 GMT)
--------------------------------------------------

right of pledge = založno pravo
right of usufruct = pravo plodouživanje

Goran Tasic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Hvala Gorane i svima koji su se slozili sa ovim predlogom kao i kolegama omnitago i Larisa Djuvelek-Ruggiero na njihovim predlozima.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  John Farebrother: dakle, plodouzivanje ili zalog
8 mins

agree  milosch: Plodouživanje ili zalog
1 hr

agree  Miomira Brankovic: pravo plodouživanjA
2 hrs

agree  A.Đapo
2 hrs

agree  Natasa Djurovic
7 hrs

agree  Bogdan Petrovic
20 hrs

agree  Mira Stepanovic: uz napomenu koleginice Miomire
1 day1 hr

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
uzivanje ili zalog


Explanation:
usufruct - uzivanje, uzitak (tudje svojine);
pledge - zaloziti, pokloniti (novac), obavezati se, zalog, jemstvo.

s obrzirom da je rec o deonicam, ako sam dobro shvatila, mislim da je najbolje da sami pronadjete najadekvatnije resenje, ako sam dobro shvatila deo recenice.

termini se nalaze u Pravnom recniku

Branislava Vajagić
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
pravo na uzivanje ili zalogu


Explanation:
Pravni rijecnik.

Larisa Djuvelek-Ruggiero
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian