KudoZ home » English to Serbian » Law: Contract(s)

convenant

Serbian translation: restriktivna (ugovorna) obaveza/klauzula/odredba


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:restrictive convenant
Serbian translation:restriktivna (ugovorna) obaveza/klauzula/odredba
Entered by: V&M Stanković

12:33 Feb 7, 2009
English to Serbian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / trusts
English term or phrase: convenant
Law of restrictive convenants
Irena Boskovic
restriktivna (ugovorna) obaveza/klauzula/odredba
Explanation:

restrictive convenant - restriktivna (ugovorna) obveza, restriktivna klauzula
(Gačić M, En-hr. rječnik prava)


"Ekonomski fakultet – Podgorica
Kreditni rizik u bankarstvu
...
Ugovorne klauzule, odnosno ograničenja mogu biti: afirmativna, finansijska, restriktivna i negativna.
...
Restriktivne klauzule su predviđenje sa svrhom da ograniče zajmotražioca u aktivnostima koje bi mogle uticati na povećanje rizika."

( http://www.cb-cg.org/slike_i_fajlovi//fajlovi/fajlovi_press_... )


"MTK Medjunarodna trgovinska komora
...
Smernice treba da jasno izraze da se ne planira a priori zabrana sporazuma koje sklapaju preduzeća čiji je udeo na tržištu veći od predvidjenih pragova i treba da navedu uslove pod kojima potencijalno restriktivne odredbe u takvim sporazumima mogu dovesti do podsticanja konkurencije."
( http://209.85.229.132/search?q=cache:RG_T1zmKBZgJ:ino.komora...|lang_sr|lang_sl )
Selected response from:

V&M Stanković
Serbia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3restriktivna (ugovorna) obaveza/klauzula/odredba
V&M Stanković
4sporazum, odredba, pakt odredba
Larisa Djuvelek-Ruggiero
4ugovor
Goran Tasic


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ugovor


Explanation:
Zakon o ograničenim ugovorom.

--------------------------------------------------
Note added at 34 min (2009-02-07 13:08:11 GMT)
--------------------------------------------------

Mala ispravka, potrebna je množina: Zakon o ograničenim ugovorima

Goran Tasic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 32

53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
restrictive convenant
restriktivna (ugovorna) obaveza/klauzula/odredba


Explanation:

restrictive convenant - restriktivna (ugovorna) obveza, restriktivna klauzula
(Gačić M, En-hr. rječnik prava)


"Ekonomski fakultet – Podgorica
Kreditni rizik u bankarstvu
...
Ugovorne klauzule, odnosno ograničenja mogu biti: afirmativna, finansijska, restriktivna i negativna.
...
Restriktivne klauzule su predviđenje sa svrhom da ograniče zajmotražioca u aktivnostima koje bi mogle uticati na povećanje rizika."

( http://www.cb-cg.org/slike_i_fajlovi//fajlovi/fajlovi_press_... )


"MTK Medjunarodna trgovinska komora
...
Smernice treba da jasno izraze da se ne planira a priori zabrana sporazuma koje sklapaju preduzeća čiji je udeo na tržištu veći od predvidjenih pragova i treba da navedu uslove pod kojima potencijalno restriktivne odredbe u takvim sporazumima mogu dovesti do podsticanja konkurencije."
( http://209.85.229.132/search?q=cache:RG_T1zmKBZgJ:ino.komora...|lang_sr|lang_sl )

V&M Stanković
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 60
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natasa Djurovic
12 mins
  -> hvala

agree  John Farebrother
3 hrs
  -> hvala

agree  Sherefedin MUSTAFA
6 hrs
  -> hvala

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sporazum, odredba, pakt odredba


Explanation:
H-E Rjecnik Prava

Zakon o ograničavajućim odredbama ( sporazumima)

Larisa Djuvelek-Ruggiero
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian