KudoZ home » English to Serbian » Law (general)

case update

Serbian translation: ažurirati predmet/tužbu...


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:case update
Serbian translation:ažurirati predmet/tužbu...
Entered by: V&M Stanković

22:42 Aug 3, 2006
English to Serbian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Law
English term or phrase: case update
-
milosch
ažurirati predmet/tužbu...
Explanation:
Vukićević B, Pravni rečnik:
case - slučaj, događaj, parnica, pitanje, činjenica, važnost, razlog, povod, tužba, precedent, presuđen slučaj, predmet
update (to) - ažurirati

NAPOMENA: Da li je „case“ u ovom slučaju „predmet“ ili nešto drugo, zavisi od konteksta koji nemamo.
Selected response from:

V&M Stanković
Serbia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ažurirati predmet/tužbu...
V&M Stanković
3dopuna predmeta
Jelena Bubalo


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ažurirati predmet/tužbu...


Explanation:
Vukićević B, Pravni rečnik:
case - slučaj, događaj, parnica, pitanje, činjenica, važnost, razlog, povod, tužba, precedent, presuđen slučaj, predmet
update (to) - ažurirati

NAPOMENA: Da li je „case“ u ovom slučaju „predmet“ ili nešto drugo, zavisi od konteksta koji nemamo.

V&M Stanković
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 48
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aleksandar Radic
2 days2 hrs

36 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dopuna predmeta


Explanation:
ili obnavljanje, naravno i azuriranje

Jelena Bubalo
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4