ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Serbian » Law (general)

marriage with foreigners act

Serbian translation: zakon o sklapanju braka sa stranim državljaninom

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:marriage with foreigners act
Serbian translation:zakon o sklapanju braka sa stranim državljaninom
Entered by: Srdjan Stepanovic

13:23 Jul 28, 2008
English to Serbian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / potvrda o slobodnom bracnom statusu
English term or phrase: marriage with foreigners act
kao dio naslova gore navedenog dokumenta; 'zakon o brakovima sa stracima' me ne zvuci dovoljno zvanico
John Farebrother
United Kingdom
zakon o sklapanju braka sa stranim državljaninom
Explanation:
Možda ovako...

--------------------------------------------------
Note added at 43 mins (2008-07-28 14:07:23 GMT)
--------------------------------------------------

Ili zakon u stupanju u brak sa...

--------------------------------------------------
Note added at 44 mins (2008-07-28 14:07:58 GMT)
--------------------------------------------------

o stupanju u brak sa....
Selected response from:

Srdjan Stepanovic
Serbia
Grading comment
izabrao sam '...o stupanju u brak...' jer mi se cini prikladnije od '...zakljucenju' posto se vise radi o samom stanju braka nego o cinu
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +7zakon o sklapanju braka sa stranim državljaninom
Srdjan Stepanovic
5 +1Zakon o zaključenju braka sa stranim državljanima
Zoran Lojanica


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +7
zakon o sklapanju braka sa stranim državljaninom


Explanation:
Možda ovako...

--------------------------------------------------
Note added at 43 mins (2008-07-28 14:07:23 GMT)
--------------------------------------------------

Ili zakon u stupanju u brak sa...

--------------------------------------------------
Note added at 44 mins (2008-07-28 14:07:58 GMT)
--------------------------------------------------

o stupanju u brak sa....

Srdjan Stepanovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8
Grading comment
izabrao sam '...o stupanju u brak...' jer mi se cini prikladnije od '...zakljucenju' posto se vise radi o samom stanju braka nego o cinu

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tatjana Kocic
1 hr

agree  Natasa Djurovic
2 hrs

agree  angelina007
2 hrs

agree  Amra Đapo (damra)
2 hrs

agree  Marija Mogoš
3 hrs

agree  Miroslav Jeftic
3 hrs

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
6 days

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Zakon o zaključenju braka sa stranim državljanima


Explanation:
ako je već pitanje pravnog žargona, ovo je po svim pravilima; naime, insistira se na izrazu "zaključenje braka".

Example sentence(s):
  • O usmenoj prijavi za zaključenje braka matičar sastavlja zapisnik u skladu sa odredbama zakona kojim je uređen opšti upravni postupak.

    Reference: http://www.drzavnauprava.sr.gov.yu/view_file.php?file_id=39
Zoran Lojanica
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Goran Tasic
10 hrs
  -> hvala, Gorane!