ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Serbian » Law (general)

Corporate social responsibility

Serbian translation: korporativna društvena odgovornost

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Corporate social responsibility
Serbian translation:korporativna društvena odgovornost
Entered by: Denis Mihajlovic

12:09 Aug 8, 2011
English to Serbian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: Corporate social responsibility
http://en.wikipedia.org/wiki/Corporate_social_responsibility
Denis Mihajlovic
Germany
korporativna društvena odgovornost
Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2011-08-08 12:20:44 GMT)
--------------------------------------------------

Korporativna društvena odgovornost je u savremenoj poslovnoj praksi često korišćen koncept, s obzirom na to da kompanije u značajnoj meri snose odgovornost za dešavanja i aktivnosti od šireg društvenog značaja.
Corporate Social Responsibility is today frequently used concept, as companies to a larger extent are held accountable for what is happening in the society
http://www.singipedia.com/content/2807-Korporativna-društven...



--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2011-08-08 12:23:32 GMT)
--------------------------------------------------

Koncept korporativno društvene odgovornosti ISO 26000 (Corporate Social Responsibility – CSR) se razvija kao posledica potrebe usaglašavanja ekonomskog napretka i ostvarivanja profita sa odgovornošću poslovnih organizacija prema ljudima, životnoj sredini i društvu uopšte.
http://www.cimgrupa.eu/sr/ShowArticle.aspx?ID=89&AspxAutoDet...
Selected response from:

Natasha Jankovic
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5korporativna društvena odgovornost
Natasha Jankovic
5društveno odgovorno poslovanje
Tatjana Korockin
1 +1društvena odgovornost poduzeća
Dragomir Kovacevic


Discussion entries: 3





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
corporate social responsibility
korporativna društvena odgovornost


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2011-08-08 12:20:44 GMT)
--------------------------------------------------

Korporativna društvena odgovornost je u savremenoj poslovnoj praksi često korišćen koncept, s obzirom na to da kompanije u značajnoj meri snose odgovornost za dešavanja i aktivnosti od šireg društvenog značaja.
Corporate Social Responsibility is today frequently used concept, as companies to a larger extent are held accountable for what is happening in the society
http://www.singipedia.com/content/2807-Korporativna-društven...



--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2011-08-08 12:23:32 GMT)
--------------------------------------------------

Koncept korporativno društvene odgovornosti ISO 26000 (Corporate Social Responsibility – CSR) se razvija kao posledica potrebe usaglašavanja ekonomskog napretka i ostvarivanja profita sa odgovornošću poslovnih organizacija prema ljudima, životnoj sredini i društvu uopšte.
http://www.cimgrupa.eu/sr/ShowArticle.aspx?ID=89&AspxAutoDet...

Example sentence(s):
  • Pojam korporativne društvene odgovornosti ( eng. corporative social responsibility- CSR
  • Korporativna društvena odgovornost [18 mart] ... Pojam i definicija CSR (CSR-Corporate Social Responsibilty)

    Reference: http://www.maturskiradovi.net/forum/Thread-korporativna-dru%...
    Reference: http://www.mcb.rs/seminar_drustvena_odgovornost.php
Natasha Jankovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aida Samardzic
23 mins
  -> Hvala!

agree  Daniela Slankamenac
2 hrs
  -> Hvala Vam!

agree  Milena Čkripeska
3 hrs
  -> Hvala!

agree  zoe1
4 hrs
  -> Hvala!

agree  Natasa Djurovic
6 hrs
  -> Hvala Vam!

1 day13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
corporate social responsibility
društveno odgovorno poslovanje


Explanation:
Naziv zvanično usvojenje strategije je: Strategija razvoja i i promocije društveno odgovornost poslovanja

--------------------------------------------------
Note added at 1 day14 mins (2011-08-09 12:23:57 GMT)
--------------------------------------------------

Greska u kucanju. Naziv je Strategija razvoja drustveno odgovornog poslovanja

Example sentence(s):
  • Vlada Republike Srbije usvojila je Strategiju razvoja i promocije društveno odgovornog poslovanja za period od 2010.do 2015. godine kojom se na celovit način uređuje stanje u ovoj oblasti.

    Reference: http://www.minrzs.gov.rs/cir/index.php?option=com_content&vi...
Tatjana Korockin
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

19 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
corporate social responsibility
društvena odgovornost poduzeća


Explanation:
društvena odgovornost poduzeća - nek se imade i ovaj odgovor.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day4 hrs (2011-08-09 16:30:29 GMT)
--------------------------------------------------

pardoniram, smetnuo sam s uma da se radi o paru EN-SR; stoga: "...preduzeća" umesto "...poduzeća".

Dragomir Kovacevic
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tatjana Korockin
4 hrs