KudoZ home » English to Serbian » Marketing / Market Research

latest buying leads

Serbian translation: najnoviji tenderi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:latest buying leads
Serbian translation:najnoviji tenderi
Entered by: Branka Stankovic McCarthy

12:01 Mar 10, 2007
English to Serbian translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research / kupoprodajne odnose
English term or phrase: latest buying leads
latest buying leads
majnets3s
najnoviji tenderi
Explanation:
A buying lead is an invitation to suppliers to send you a quotation.

http://www.alibaba.com/trade/servlet/page/help/using_my_alib...

Sve u svemu to je potraznja proizvoda, robe i usluga.

http://www.hisupplier.com/buy-leads/

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-03-10 13:20:36 GMT)
--------------------------------------------------

moze i 'najnoviji pozivi za prikupljanje (dostavljanje) ponuda'
Selected response from:

Branka Stankovic McCarthy
Serbia
Grading comment
Mislim da je ovo pravi odgovor za mene.Hvala Branka
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1najnoviji tenderi
Branka Stankovic McCarthy
5najnoviji pokazatelji o kupovini/potrosnji; najnoviji dokazi... pokazatelji o prednjačenju...xxxrivanov
5 -1najnoviji tragovi kupovine
Goran Tasic


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
najnoviji tragovi kupovine


Explanation:
lead - trag

Obično se pdorazumeva pod situacijom kada se neko pretplati na besplatnu probu ili besplatnu uslugu. Neke veb lokacije koje se bave prodajom, koriste "trag" na način na koji se koristi u običnoj prodaji: neko ko je pokazao interesovanje za proizvod ili bi iz bilo kog drugog razloga trebalo da bude ispraćen, tako da mu se može prodati proizvod.

Goran Tasic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Serbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  xxxrivanov: Ne zna se da li se radi o prodaji preko interneta pa je značenje koje ste dali veoma ograničeno. Trag se ne koristi ni u običnoj prodaji...
25 mins

34 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
najnoviji pokazatelji o kupovini/potrosnji; najnoviji dokazi... pokazatelji o prednjačenju...


Explanation:
Morao bi se uzeti u obzir i kontekst da bi se odmerilo koje rešenje je pravo. U marketingu se pod leads misli na dokaze ili pokazatelje.

xxxrivanov
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
najnoviji tenderi


Explanation:
A buying lead is an invitation to suppliers to send you a quotation.

http://www.alibaba.com/trade/servlet/page/help/using_my_alib...

Sve u svemu to je potraznja proizvoda, robe i usluga.

http://www.hisupplier.com/buy-leads/

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-03-10 13:20:36 GMT)
--------------------------------------------------

moze i 'najnoviji pozivi za prikupljanje (dostavljanje) ponuda'

Branka Stankovic McCarthy
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mislim da je ovo pravi odgovor za mene.Hvala Branka

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sherefedin MUSTAFA: Long time no see!?
5 hrs
  -> Hehe, I've been around, just no time to 'play' :). Nice to see ya too