ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Serbian » Materials (Plastics, Ceramics, etc.)

štof

Serbian translation: fabric

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:štof
Serbian translation:fabric
Entered by: Dusan M

18:32 Mar 25, 2013
English to Serbian translations [PRO]
Materials (Plastics, Ceramics, etc.)
English term or phrase: štof
Imam u nekom spisku kancelarijke opreme

STOLICA DAKTILO CRNA ŠTOF
STOLICA DAKTILO CRNA MEBL

Čuo sam i za štof i za mebl, ali nemam pojma nijedno ni drugo kako bi tačno bili ovde, pa da krenem od štofa ako neko zna :)
Dusan M
fabric
Explanation:
http://www.thomasville.com/furniture/fabric-chairs.aspx

može i "cloth"

ali mislim da je "fabric" prikladnije
Selected response from:

Aleksandar Ristić
Canada
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3fabric
Aleksandar Ristić
4canvasxxxNela Morris


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
fabric


Explanation:
http://www.thomasville.com/furniture/fabric-chairs.aspx

može i "cloth"

ali mislim da je "fabric" prikladnije

Aleksandar Ristić
Canada
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aleksandar Skobic
1 min
  -> Hvala!

agree  Aleksandra Lazic
18 hrs

agree  zoe1
23 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
canvas


Explanation:
Dusane,
meni izgleda kao da je ovaj opis dao neko ko se slabo razume u materijale, ali je očigledno želeo da naglasi da su neke od ''štofa'' a neke od ''mebla''. Mislim da je taj štof ona modernija verzija materijala za stolice, koja liči na štof za odela, a na engleskom se to platno najčešće naziva 'canvas'. To je, u principu, gusto predeni, jaki pamuk. Kad je u pitanju ovaj mebl, po meni, tu se mislilo na ono standardno platno za presvlačenje nameštaja, onako malo nežno na dodir, poput šišanog pliša, često ima i dezen (dok je ''štof'' obično jednobojan). Mebl se na engleskom kaže 'upholstery' fabric/cloth.

Pogledajte na donjem linku: ''Canvas is a naturally tough, heavyweight cloth that has an informal, almost industrial or commercial, appeal to it.'


    Reference: http://www.wisegeek.com/what-are-the-different-types-of-upho...
xxxNela Morris
United Kingdom
Native speaker of: Native in SerbianSerbian