KudoZ home » English to Serbian » Mathematics & Statistics

construct validity

Serbian translation: konstruktivna (hipotetička) validnost (valjanost)


18:09 Jun 29, 2007
English to Serbian translations [PRO]
Science - Mathematics & Statistics / medical statistics
English term or phrase: construct validity
Takodje statisticka validnost upitnika. Molim tacan termin, ukoliko nekome pada na pamet. Hvala!
Marko Bukurov
Serbia
Serbian translation:konstruktivna (hipotetička) validnost (valjanost)
Explanation:
U skorije vreme nije bilo interesantnijih pitanja od ova dva. Pojmovi se odnose na psihološke tekstove i zbog toga sam se konsultovao i sa studentom Fakulteta za psihologiju. Ponuđeni link je link Odseka za psihologiju Filozofskog fakuleta u Novom Sadu. Link nudi sinonime za ove pojmove koji se jednako koriste, s tim što se u skorije vreme više koristi izraz "validnost".
Selected response from:

Predrag Loncar
Serbia
Grading comment
Hvala puno. Pozdrav!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5konstruktivna (hipotetička) validnost (valjanost)
Predrag Loncar
3 +1konstruktna validnost/valjanost
Srdjan Stepanovic


Discussion entries: 1





  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
konstruktna validnost/valjanost


Explanation:
...konstruktna, konkurentna i kriterijska validnost je više puta proveravana
(Spielberger et al., 1970, prema Sesti, 2000; videti i MacArthur & MacArthur,
1997)...

...Cronbach, L.J., Meehl, P.E. (1955). Construct validity in psychological test. Psychological Bulletin, 52, 281-302. – vodič za ispitivanje konstruktne valjanosti...


    Reference: http://209.85.129.104/search?q=cache:5pVXv_7oZwMJ:www.ffri.h...
    Reference: http://209.85.129.104/search?q=cache:NAO6sV-d7GgJ:www.scinde...
Srdjan Stepanovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vjedogonj: You must have consulted an English-Croatian dictionary, right? Konstruktna? Kriterijska? Otherwise, it's ok.
10 days

18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
konstruktivna (hipotetička) validnost (valjanost)


Explanation:
U skorije vreme nije bilo interesantnijih pitanja od ova dva. Pojmovi se odnose na psihološke tekstove i zbog toga sam se konsultovao i sa studentom Fakulteta za psihologiju. Ponuđeni link je link Odseka za psihologiju Filozofskog fakuleta u Novom Sadu. Link nudi sinonime za ove pojmove koji se jednako koriste, s tim što se u skorije vreme više koristi izraz "validnost".


    Reference: http://www.psihologija.edu.yu/ispiti/200504203237.doc?PHPSES...
Predrag Loncar
Serbia
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala puno. Pozdrav!