KudoZ home » English to Serbian » Mechanics / Mech Engineering

pinch valve

Serbian translation: membranski ventil


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pinch valve
Serbian translation:membranski ventil
Entered by: Natasa Grubor

16:44 Nov 4, 2007
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Valve
English term or phrase: pinch valve
-
kovach
membranski ventil
Explanation:
...Membranski ventil sigurnosti tip: 211 je namenjen za osiguranje gasnih postrojenja i instalacija od previsokog pritiska. Na gasnim stanicama i rampamase montira iza regulatora pritiska (u smeru proticanja gasa). Konstruktivnim rešenjem sa oprugama i
membranom postignuta je velika preciznost pritiska podešavanja.

http://www.vma.org/Images/AboutValves/ValveTypes/borderPinch...
Selected response from:

Natasa Grubor
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2membranski ventil
Natasa Grubor
4ventil za crevo
Goran Tasic


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ventil za crevo


Explanation:
Na hrvatskom jeziku je prevedeno ventil za cev. Nemci koriste moj predlog. Pogledaj iže navedeni link.


    Reference: http://www.schubert-salzer.com/index.php?id=118&L=1
Goran Tasic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 304

31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
membranski ventil


Explanation:
...Membranski ventil sigurnosti tip: 211 je namenjen za osiguranje gasnih postrojenja i instalacija od previsokog pritiska. Na gasnim stanicama i rampamase montira iza regulatora pritiska (u smeru proticanja gasa). Konstruktivnim rešenjem sa oprugama i
membranom postignuta je velika preciznost pritiska podešavanja.

http://www.vma.org/Images/AboutValves/ValveTypes/borderPinch...


    Reference: http://www.industrija.biz/proizvodii.asp%3FNadgrupa%3DVENTI+...
    Reference: http://www.gasteh.com/.../tip%20211.pdf
Natasa Grubor
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxKale75
16 hrs

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
4 days