KudoZ home » English to Serbian » Mechanics / Mech Engineering

adapter plug

Serbian translation: adapter utikač (međuutikač)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:adapter plug
Serbian translation:adapter utikač (međuutikač)
Entered by: Goran & Snežana Erdei

12:32 Jul 13, 2008
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: adapter plug
Do not use any adapter plugs with earthed (grounded) power tools.
Goran & Snežana Erdei
Serbia
adapter utikač (međuutikač)
Explanation:
Stranica 4 prve Internet reference pod "Electrical Safety";

U nemačkom se za "adapter plug" koristi "Zwischenstecker"
Selected response from:

Predrag Loncar
Serbia
Grading comment
Hvala vam!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1adapter utikač (međuutikač)
Predrag Loncar
4 +2adapter utikačDragan Novakovic


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
adapter utikač


Explanation:
Adapter utikač. AC220/110 Omogućava da se uređaji iz 110V sistema koriste u 220V ... Univerzalni adapter utikač. AC01 Omogućava korišćenje uređaja u raznim ...
http://www.elementa.co.yu/yu/roba_serija_list.php?id_podgrup...

Dragan Novakovic
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Predrag Loncar
4 mins
  -> Hvala!

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
11 hrs
  -> Hvala!

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
adapter utikač (međuutikač)


Explanation:
Stranica 4 prve Internet reference pod "Electrical Safety";

U nemačkom se za "adapter plug" koristi "Zwischenstecker"



    Reference: http://www.gmcompany.com/download/tmp/m/NLH181OS_Manual_Ed22...
Predrag Loncar
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 124
Grading comment
Hvala vam!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
11 hrs