KudoZ home » English to Serbian » Mechanics / Mech Engineering

Reciprocating saw

Serbian translation: testera lisičji rep


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Reciprocating saw
Serbian translation:testera lisičji rep
Entered by: Nedzad Selmanovic

12:46 Jun 30, 2004
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Vrsta testere
English term or phrase: Reciprocating saw
ili Jig saw.
Da li je to testera-glodalica ili povratna testera?
Ili su to sinonimi?
bergazy
Croatia
testera lisičji rep
Explanation:
Sto posto provjereno jer i lično posjedujem navedenu mašinu.
Linkovi će vam sve reći.
Sretno.

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs 2 mins (2004-06-30 18:49:16 GMT)
--------------------------------------------------

\"Jig saw\" je klasična ubodna pila (manja ili veća) i predviđena je izričito za vertikalno sječenje/rezanje, dok je \"lisica\" ta koja može rezati u vertikalnom ili horizontalnom položaju. Još jedna razlika je u tome da sa \"lisicom\" možete \"šarati\" a sa klasičnom ubodnom rezati samo pravolinijski.
Selected response from:

Nedzad Selmanovic
Grading comment
Nedzade,majstore!
Ubodna testera=Jig saw
Testera lisičji rep/Povratna testera = Reciprocating saw
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2ubodna testera
Aleksandar Krga
5testera lisičji rep
Nedzad Selmanovic
4gater (trakasta testera)
V&M Stanković
1testera
Natasa Grubor


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
reciprocating saw
testera


Explanation:
izgleda da nije glodalica ako to ista pomaze. na zalost ne vladam tim terminom ni na nasem jeziku. na ovom sajtu ima par slika, pa se nadam da barem to moze da pomogne da prepoznate o cemu se radi


    Reference: http://www.oldhouseweb.com/ourStore/tools-1-552950.shtml
Natasa Grubor
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 24

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
reciprocating saw
ubodna testera


Explanation:
Ovo sto je ovde i na drugim slicnim stranama prikazano (znaci motorna testera sa metalnim listom koji reze) se kod nas naziva ubodna testera. Malo me zacudilo da sve u Americi imaju oblik kao busilice, one koje sam ovde vidjao (Black & Decker, Bosch etc) su uglavnom kockaste i sa vecom povrsinom za oslanjanje (stopom).


    Reference: http://www.diynet.com/diy/tl_saws/article/0,2037,DIY_14394_2...
Aleksandar Krga
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ana Petrovic: povratna testera - www.jus.org.yu/katalog2002/25.pdf
14 mins

agree  Sandra Milosavljevic-Rothe: slazem se u potpunosti! pozdrav iz DD!!!
18 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
reciprocating saw
gater (trakasta testera)


Explanation:
reciprocating saw - gater
(J. Milicevic, Recnik masinske tehnike, izd. Privredni pregled, Beograd, 1991.)

Gater je vrsta trakaste testere (sa translatornim kretanjem), koja se, na pr., u strugarama (pilanama) koristi za uzduzno secenje stabala i oblica na daske. Termin je iz recnika, a da li je to bas ono pravo, moglo bi se utvrditi iz sireg konteksta.

V&M Stanković
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 288

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Nedzad Selmanovic: Hm, ne bih baš rekao da se radi o klasičnoj tračnoj testeri, jer ista teži nekoliko tona, a ja ipak smatram da se ovdje radi o ručnoj mašini koja je mnogo mnogo manja. Gater se ponegdje naziva "brenta".
2 hrs
  -> Gater jeste teška masina; prevod je PREPISAN iz recnika, a da je u pitanju rucna masina (bar ja) ne vidim iz pitanja. Uostalom, izbor ce najbolje umeti da napravi g. Kovacic (sto vise ideja to lakse) - a SVE OVO vec i pise u mojoj poslednjoj recenici.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
reciprocating saw
testera lisičji rep


Explanation:
Sto posto provjereno jer i lično posjedujem navedenu mašinu.
Linkovi će vam sve reći.
Sretno.

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs 2 mins (2004-06-30 18:49:16 GMT)
--------------------------------------------------

\"Jig saw\" je klasična ubodna pila (manja ili veća) i predviđena je izričito za vertikalno sječenje/rezanje, dok je \"lisica\" ta koja može rezati u vertikalnom ili horizontalnom položaju. Još jedna razlika je u tome da sa \"lisicom\" možete \"šarati\" a sa klasičnom ubodnom rezati samo pravolinijski.


    Reference: http://www.epinions.com/hmgd-Shop_Tools-All-DeWalt_24v_Recip...
    Reference: http://www.g-mm.si/jug/cenikDW3.html
Nedzad Selmanovic
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 8
Grading comment
Nedzade,majstore!
Ubodna testera=Jig saw
Testera lisičji rep/Povratna testera = Reciprocating saw