KudoZ home » English to Serbian » Medical: Cardiology

cardiac pooling

Serbian translation: zastoj/nakupljanje krvi u perifernim srčanim venama


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cardiac pooling
Serbian translation:zastoj/nakupljanje krvi u perifernim srčanim venama
Entered by: bergazy

20:40 Feb 17, 2006
English to Serbian translations [PRO]
Medical - Medical: Cardiology / EN standard
English term or phrase: cardiac pooling
Iron intoxication may also result in decreased cardiac output and increased cardiac pooling which subsequently produces hypotension.
V&M Stanković
Serbia
usporen rad srca/zastoj krvi u perifernim srčanim venama
Explanation:
Još tačnije: Cardiac pooling se prevodi i kao stasis (lat.)
PDF] 33 Uloga silaznih putova iz moždanog debla u održavanju stava ...
Format datoteke: PDF/Adobe Acrobat - HTML verzija
krv zaostaje u perifernim venama (stasis), pa se mogu javiti. srčane aritmije ili srčani zastoj, ... središte produljene moždine, pa se uspori rad srca ...
www.hiim.hr/images/nastava/tnz/ Temelji%20neuroznanosti%20-%2033%20poglavlje.pdf - Slične stranice
Selected response from:

bergazy
Croatia
Grading comment
puno hvala na pomoći
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1usporen rad srca/zastoj krvi u perifernim srčanim venamabergazy
4srcani pul
Tamara Sinobad


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
srcani pul


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-02-17 22:43:13 GMT)
--------------------------------------------------

srčani

Tamara Sinobad
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
Notes to answerer
Asker: Hvala, ali ta bi to "pul" moglo da znai? Da li imate neko objanjenje, citat ili sl?


6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
usporen rad srca/zastoj krvi u perifernim srčanim venama


Explanation:
Još tačnije: Cardiac pooling se prevodi i kao stasis (lat.)
PDF] 33 Uloga silaznih putova iz moždanog debla u održavanju stava ...
Format datoteke: PDF/Adobe Acrobat - HTML verzija
krv zaostaje u perifernim venama (stasis), pa se mogu javiti. srčane aritmije ili srčani zastoj, ... središte produljene moždine, pa se uspori rad srca ...
www.hiim.hr/images/nastava/tnz/ Temelji%20neuroznanosti%20-%2033%20poglavlje.pdf - Slične stranice

bergazy
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
puno hvala na pomoći

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  zoe1: Slazem se da bi to mogao biti zastoj krvi u venama. Jer moze biti i ovako: A collection of blood in any region of the body due to dilation and retardation of the circulation in capillars and vains. pogledajte na Stareware gde su definicije.
15 hrs