KudoZ home » English to Serbian » Medical: Cardiology

Nissen fundoplication

Serbian translation: Nissenova fundoplikacija


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Nissen fundoplication
Serbian translation:Nissenova fundoplikacija
Entered by: Mira Stepanovic

10:39 Mar 11, 2008
English to Serbian translations [PRO]
Medical - Medical: Cardiology
English term or phrase: Nissen fundoplication
Ovo je kompletna rečenica
He went a Nissen fundoplication and placment of a feeding G tube.
milijana trobradovic
Nissenova fundoplikacija
Explanation:
ili Nisenova fundoplikacija

http://ipb-pneumon.com/pneumon41/opsti_pregled/mesto_koledin...
"Helerova miotomija, Ekscizija lejomioma, Nissenova fundoplikacija*"
"Nissenova fundoplikacija se izvodi u sklopu laparoskopske procedure tako da neće biti razmotrena na ovom mestu."

http://en.wikipedia.org/wiki/Nissen_fundoplication
Selected response from:

Mira Stepanovic
Serbia
Grading comment
Ja mislim da su oba odgovora slicna ali mi ovaj nekako vise odgovara.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2fundoplikacija po Nissenu (Nisenu)
Marko Bukurov
5 +1Nissenova fundoplikacija
Mira Stepanovic


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
nissen fundoplication
fundoplikacija po Nissenu (Nisenu)


Explanation:
Metod fiksacije fundusa zeluca po Nisenu (Nissenu).


    Reference: http://uk.geocities.com/premaks/hirurgija/hir60decja.pdf
    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Nissen_fundoplication
Marko Bukurov
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natasa Djurovic
6 mins

agree  Dinap
2 hrs

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
nissen fundoplication
Nissenova fundoplikacija


Explanation:
ili Nisenova fundoplikacija

http://ipb-pneumon.com/pneumon41/opsti_pregled/mesto_koledin...
"Helerova miotomija, Ekscizija lejomioma, Nissenova fundoplikacija*"
"Nissenova fundoplikacija se izvodi u sklopu laparoskopske procedure tako da neće biti razmotrena na ovom mestu."

http://en.wikipedia.org/wiki/Nissen_fundoplication

Mira Stepanovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ja mislim da su oba odgovora slicna ali mi ovaj nekako vise odgovara.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
1 day23 hrs