KudoZ home » English to Serbian » Medical: Cardiology

heart antiography (right)

Serbian translation: srčana angiografija (desna)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:heart angiography (right)
Serbian translation:srčana angiografija (desna)
Entered by: Natasa Djurovic

13:26 Apr 29, 2008
English to Serbian translations [PRO]
Medical - Medical: Cardiology / medicine
English term or phrase: heart antiography (right)
Iz dijagnoze pacijenta...
Natasa Djurovic
Serbia
srčana angiografija (desna)
Explanation:
Najverovatnije se radi o koronarografiji desne koronarne arterije, ali je ipak najbolje prevesti doslovno kako sam predložio gore. Naravno, u pitanju je slovna greška, tj. nečitak original.
Selected response from:

Marko Bukurov
Serbia
Grading comment
Hvala, bila je potrebna potvrda iste pretpostavke da je greska u pitanju.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4srčana angiografija (desna)
Marko Bukurov
5angiography = angiografijalileta


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
srčana angiografija (desna)


Explanation:
Najverovatnije se radi o koronarografiji desne koronarne arterije, ali je ipak najbolje prevesti doslovno kako sam predložio gore. Naravno, u pitanju je slovna greška, tj. nečitak original.

Marko Bukurov
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Hvala, bila je potrebna potvrda iste pretpostavke da je greska u pitanju.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  zoe1: Da, angiografija
3 hrs

agree  Dinap
4 hrs

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
23 hrs

agree  lileta
2 days14 hrs

2 days15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
angiography = angiografija


Explanation:
Da, angiografija je ispravan termin, mada se (sto je lako videti ako ukucate termin antiografija na Google pretrazivac) ta dva nacina pisanja ocigledno istog pojma cesto mesaju, ili se cak naizmenicno koriste, u mnogim strucnim medicinskim tekstovims, ukljucujuci tu i one pisane od strane medicinskih strucnjaka kojima je engleski jezik maternji.

lileta
Native speaker of: Native in SerbianSerbian