ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Serbian » Medical: Instruments

95% fiducial limits

Serbian translation: zadati nivo poverenja od 95%

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:95% fiducial limits
Serbian translation:zadati nivo poverenja od 95%
Entered by: Katarina Delic

17:26 Oct 15, 2009
English to Serbian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments / in vitro assays
English term or phrase: 95% fiducial limits
50% (95% Fiducial Limits)

To je naslov kolone u kojoj se nalaze brojke verovatnoće.

Radi se o verovatnoći detekcije virusa. Rekla bih da treba da znači da je "95%" referentna tačka ili tako nešto. Izraz valjda dolazi iz polja statistike. Možda neko zna kako se to tačno kod nas kaže.
Katarina Delic
Serbia
zadati interval (nivo, granica) poverenja od 95%
Explanation:
Prva Internet referenca

Fiducial limit: Form of confidence limit given as a stated probability, for example P = 0.95: in toxicology the terms fiducial limits and confidence limits are generally considered to be synonymous.
Brown, 1988

Druga Internet referenca:

U okviru dijalog boksa Explore:Statistics, prikazanog na slici 1.18., vrsi se izbor rezultat koji ce biti prikazan i to su: Deskriptivna statistika, m-estimators (razlicite ocene parametara centralne tendencije), analiza outliers (5 najvecih i 5 najmanjih vrednosti koje iskacu iz posmatranog uzorka), percentiles - procentualno prikazivanje podataka, kao i grouped freqency tables - tabela frekvencija za grupisane podatke, a takodje i confidence interval for mean - interval poverenja za srednju vrednost, s tim da se moze zadati nivo poverenja (po pravilu to je 95%, ali je moguce promeniti zadatu vrednost).
Selected response from:

Predrag Loncar
Serbia
Grading comment
Hvala još jednom!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5zadati interval (nivo, granica) poverenja od 95%
Predrag Loncar
3 +195% od referentnih granica
Goran Tasic


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
95% od referentnih granica


Explanation:
The boundaries within which a parameter is considered to be located; a concept in fiducial inference.

Moj predlog.


    Reference: http://www.answers.com/topic/fiducial-limits
Goran Tasic
Serbia
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dinap
16 hrs
  -> hvala

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
zadati interval (nivo, granica) poverenja od 95%


Explanation:
Prva Internet referenca

Fiducial limit: Form of confidence limit given as a stated probability, for example P = 0.95: in toxicology the terms fiducial limits and confidence limits are generally considered to be synonymous.
Brown, 1988

Druga Internet referenca:

U okviru dijalog boksa Explore:Statistics, prikazanog na slici 1.18., vrsi se izbor rezultat koji ce biti prikazan i to su: Deskriptivna statistika, m-estimators (razlicite ocene parametara centralne tendencije), analiza outliers (5 najvecih i 5 najmanjih vrednosti koje iskacu iz posmatranog uzorka), percentiles - procentualno prikazivanje podataka, kao i grouped freqency tables - tabela frekvencija za grupisane podatke, a takodje i confidence interval for mean - interval poverenja za srednju vrednost, s tim da se moze zadati nivo poverenja (po pravilu to je 95%, ali je moguce promeniti zadatu vrednost).


    Reference: http://sis.nlm.nih.gov/enviro/glossaryf.html
    Reference: http://statlab0.fon.bg.ac.yu/srb1/knjige/Termini/s2a.htm
Predrag Loncar
Serbia
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 11
Grading comment
Hvala još jednom!
Notes to answerer
Asker: Hvala puno!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mira Stepanovic: granica poverenja http://www.e-recnik.com/index.php?lang=en_sr&word=granica po...
5 hrs

agree  Milan Djukić
8 hrs

agree  ipv: agree
10 hrs

agree  Natasa Djurovic
14 hrs

agree  Veronica Prpic Uhing
19 hrs