KudoZ home » English to Serbian » Medical

Participant Interview Form

Serbian translation: Anketni obrazac za ucesnike


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Participant Interview Form
Serbian translation:Anketni obrazac za ucesnike
Entered by: Larisa Zlatic, Ph.D.

22:38 Jun 28, 2003
English to Serbian translations [PRO]
Medical / medical questionaire
English term or phrase: Participant Interview Form
Ovo je formular koji ucesnici jednog klinickog ispitivanja (studije) treba da popune. Nisam sigurna kako da prevedem rec 'interview' iz gore navedenog naslova.
Hvala unapred.
Larisa Zlatic, Ph.D.
United States
anketni formular za učesnike
Explanation:
alternatively: anketni obrazac
Selected response from:

Pavle Perencevic
Canada
Grading comment
Hvala na odlicnom odgovoru.
Larisa
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5anketni formular za učesnikePavle Perencevic
5formular za intervju participanata/ucesnikagadegaard


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
anketni formular za učesnike


Explanation:
alternatively: anketni obrazac

Pavle Perencevic
Canada
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in pair: 114
Grading comment
Hvala na odlicnom odgovoru.
Larisa

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bergazy
14 mins

agree  Karen Ordanic
1 hr

agree  dkalinic: anketni obrazac
5 hrs

agree  miletic3: i po mom misljenju je 'anketni obrazac' sjajno resenje, mada je i 'anketni formular' isto odlicno.
6 hrs

agree  Tanja Abramovic
1 day1 hr

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
formular za intervju participanata/ucesnika


Explanation:
ja bih to ovako prevela

gadegaard
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in pair: 8