KudoZ home » English to Serbian » Medical

children with severe disabilities

Serbian translation: Deca sa teškim invaliditetom


15:02 Nov 9, 2003
English to Serbian translations [Non-PRO]
Medical
English term or phrase: children with severe disabilities
 ńîâđĺěĺííîě ďîëčňęîđđĺęňíîě ˙çűęĺ, children wtih disaibilities - ýňî äĺňč ń îăđŕíč÷ĺííűěč âîçěîćíîńň˙ěč, ŕ children with severe disabilities - ýňî äĺňč ń ň˙ćĺëűěč đŕńńňđîéńňâŕěč?
Serbian translation:Deca sa teškim invaliditetom
Explanation:
-
Selected response from:

IVAN-57
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +11Deca sa teškim invaliditetom
IVAN-57
5deca sa teskim smetnjama u razvojuTanja Abramovic
5deca sa ozbiljnim poremećajima
Gordana Podvezanec


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
deca sa ozbiljnim poremećajima


Explanation:
www.glas-javnosti.co.yu
... Jedan od dečaka, sa ozbiljnim poremećajima jeo je čak zidove, lomio prozore
i sve ostalo po kući. Druga deca spavaju na improvizovanim krevetima i čak ...
arhiva.glas-javnosti.co.yu/arhiva/ 2002/09/17/srpski/D02091610.shtml - 25k - Cached - Similar pages



Gordana Podvezanec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in pair: 89

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  mita: poremecaj bi bio disorder
15 hrs
  -> hvala

agree  Ljiljana Krstic: bez obzira na konkretne termine, kontekst pokazuje da je u pitanju poremecaj u ponasanju, a ne invaliditet, i zato se slazem sa koleginicom
1 day1 hr
  -> hvala

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +11
Deca sa teškim invaliditetom


Explanation:
-

IVAN-57
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 20
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kemal Mustajbegovic
14 mins
  -> Hvala !

agree  Bogdan Petrovic: poremecaj moze biti i psihicki, ovde se, cini mi se, misli na fizicki hendikep
42 mins
  -> Moguće je, hvala !

agree  A.Đapo
50 mins
  -> Hvala !

agree  GeorgeH
1 hr
  -> Hvala !

agree  Larisa Zlatic, Ph.D.
5 hrs
  -> Hvala !

agree  mita
15 hrs
  -> Hvala !

agree  sladja
18 hrs
  -> Hvala !

agree  Vuk Vujosevic
1 day46 mins
  -> Hvala !

agree  Darija Racanovic: Na website htt.//www.lectlaw.com/def/i033.htm mozete naci tacnu definiciju. Mozda je od pomoci.
1 day1 hr
  -> Hvala !

agree  Tanja Abramovic: u poslednje vreme sve se vise koristi "smetnja u razvoju" za "disability";
1 day6 hrs
  -> Hvala !

agree  Stefan Simko
1 day21 hrs
  -> Hvala !

1 day6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
deca sa teskim smetnjama u razvoju


Explanation:
"Disability" (mada znaci "invaliditet") najcesce se prevodi kao "smetnja u razvoju", pogotovo kad su u pitanju deca, koja mogu da imaju jednu ili vise smetnji (psihickih ili fizickih) - zbog toga je rec ovde u mnozini ("disabilities").

Pogledajte donji link o specijalnom obrazovanju. Na internetu se moze naci jos mnogo linkova.


    Reference: http://www.mitrovackireporter.co.yu/radivoj_popovic.htm
Tanja Abramovic
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in pair: 240