ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Serbian » Medical (general)

flaking of the skin

Serbian translation: perutanje (ljuspanje) koze

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:flaking of the skin
Serbian translation:perutanje (ljuspanje) koze
Entered by: Larisa Zlatic, Ph.D.

15:13 Nov 2, 2005
English to Serbian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: flaking of the skin
Iako izgleda lako, u ovom kontekstu nize je tesko odluciti kako ukomponovati oba termina:
flaking or peeling of the skin
Hvala svima.
Larisa Zlatic, Ph.D.
United States
perutanje kože
Explanation:
perutanje i ljuštenje kože
Selected response from:

Miomira Brankovic
Serbia
Grading comment
Hvala svima na pomoci. Mislim da su oba predlozena termina dobra. Jedino meni u ovom kontekstu vise odgovara 'perutanje'
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +11perutanje kože
Miomira Brankovic
4 +6ljustenje (ili ljuspanje) koze
Mirela Tankovic, CoreCHI™


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +11
perutanje kože


Explanation:
perutanje i ljuštenje kože

Miomira Brankovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala svima na pomoci. Mislim da su oba predlozena termina dobra. Jedino meni u ovom kontekstu vise odgovara 'perutanje'

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivana Bjelac
6 mins

agree  Amra Đapo (damra)
25 mins

agree  Vuk Vujosevic
1 hr

agree  Mira Stepanovic
1 hr

agree  Anira
2 hrs

agree  Sladjana
2 hrs

agree  Marina Jovanovic
3 hrs

agree  Sherefedin MUSTAFA
7 hrs

agree  Vesna Stankovic
8 hrs

agree  Jelena Bubalo
16 hrs

agree  Veronica Prpic Uhing
16 hrs

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
ljustenje (ili ljuspanje) koze


Explanation:
B92 - Život - Zdravo - Kako da prepoznate da li je sunčanje ...
Dopunski znaci koji ukazuju da je bilo oštećenja kože od sunca, ... Guljenje ili
ljuspanje, javljaju se nekoliko dana posle izlaganja suncu i znak su da je ...
www.b92.net/info/zivot/zdravo. php?nav_id=174816&yyyy=2005&mm=08 - 30k - Oct 31, 2005 - Cached - Similar pages

Suboticke Novine
Neželjeni efekti ovog lečenja su crvenilo kože, ljuspanje, nekad pojava mehurića.
Retinočna kiselina je danas komponenta mnogih kozmetičkih preparata. ...
www.subnovine.co.yu/index.php?broj=05_ 26&srednja=clanak&id_cl=114 - 28k - Supplemental Result

KulaWireless Home Page - SUNČANJE I VAŠA KOŽA
Ljuspice i krastice koje otpadaju znaci su dubljih oštečenja kože, ... Guljenje ili
ljuspanje, javljaju se nekoliko dana posle izlaganja suncu i znak su da ...
195.252.122.156/ modules.php?name=News&file=article&sid=728 - 25k -

Madlor kozmetika
stimuliše kožu na ljuspanje i tako stimuliše epiderm. ... Preporučuje se za sve
tipove kože i nanosi se dva do tri puta nedeljno za normalnu i masnu kožu, ...
www.madlor.co.yu/kozmetika/ - 37k - Supplemental Result - Cached -

Atopski dermatitis je hronično zapaljenje kože koje obično počinje u dobu odojčeta
... na koži se javljaju crvenilo, ljuspanje, vlaženje, ...
roditelj.com/forum/viewtopic.php?t=4267& highlight=&sid=fa1753a56ff054f5a8e167e506b0da65

Nastaje crvenilo, mjehuri, pucanje i ljuštenje kože koje može trajati danima.
... Zdravstveni radnici obično zapaze ljuštenje kože nakon nošenja rukavica. ...
www.medicina.hr/clanci/alergija_na_latex.htm - 26k
Vaše zdravlje :: Pregled članka - Sunce i more na vašoj koži
... umjereno izlaganje suncu smiruje upalne procese na koži te smanjuje crvenilo
i ljuštenje kože kod seboreje i psorijaze; sunce i more povoljno utječu i ...
www.vasezdravlje.com/izdanje/clanak/461/ - 23k -

PLIVAzdravlje :: ARHIVA :: NOVO NA PLIVAZDRAVLJU :: RADIOTERAPIJA ...
Pred kraj zračenja kod jednog dijela bolesnica se pojavljuje prolazno crvenilo,
te suho i vlažno ljuštenje kože. Područja vlaženja se tijekom zračenja i po ...
www.plivazdravlje.hr/?section=arhiva& acat=p&cat=p&id=1793&show=1 - 40k

Na korak rešenju akni
... specijalnost mi je barijerna funkcija koze, nega zdrave koze i alergijske ... ostale
propratne efekte kao što su primera radi ljuštenje kože,iritacija,crvenilo ...
php.doktor.co.yu/forum/viewtopic.php?t=543 - 82k - Supplemental Result

Poliklinika Zdravlje
... nepravilno ljuštenje mrtvih stanica kože,. bakterije,. upala. ... Postupci uključuju
ljuštenje oštećene kože kemikalijama, tretmanom ledom ili dermabrazijom. ...
poliklinika-zdravlje.com/scripte/index. php?option=com_content&task=view&id=67&Itemid=58 - 20k - Supplemental Result

Mirela Tankovic, CoreCHI™
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Amra Đapo (damra)
15 mins
  -> hvala!

agree  Sladjana
2 hrs
  -> hvala!

agree  Goran Tasic
3 hrs
  -> hvala!

agree  Tamara Sinobad
4 hrs
  -> hvala!

agree  Sherefedin MUSTAFA
7 hrs
  -> hvala!

agree  Veronica Prpic Uhing
16 hrs